>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Nei, jeg hadde ikke detSelvfølgelig.. har du ikke hørt den før?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, jeg hadde ikke detSelvfølgelig.. har du ikke hørt den før?![]()
Sjelden jeg bruker opp det. Har vel hendt 2 ganger eller noe5000mb er jo 5 GB, bruker du opp det?jeg bruker mellom 500mb og 1 gb i mnd
Ja? Jeg kan snakke om ganske motbydelige ting jeg altså, matlysten forsvinner ikke av den grunn. Hadde det vært så enkelt hadde jeg vært mye tynnere tror jeg![]()
Jeg bor på TillerBor du i trondheim? ^^ jeg er derifra
Hahaha så detSkriveleif much?
Men hahahahah! Nice. Derfor gutta i Twilight unngikk skolen en gang i mnd. At de glitra bare skyldte de på ....
Its a hard life!
Ja, men bv bruker ikke så mye nettHihieg bruke hvertfall aldri min opp og eg sitt på tlf på nettet myye uten å være tilkobla wifi
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, går begge veier det der ja.Si ikke det. Bryr meg ikke noe om det jeg heller se, men legger ikke på meg av den grunn![]()
Samme her! Var på fest engang, jeg spiste pølse med brød og rett siden av meg sto en kompis å spydde, trøkte maten i trynet jeg altsåJa? Jeg kan snakke om ganske motbydelige ting jeg altså, matlysten forsvinner ikke av den grunn. Hadde det vært så enkelt hadde jeg vært mye tynnere tror jeg![]()
4g takkhaha
nei, men har hendt jeg har lasta ned noe og wifi en har bæda uten at jeg har merka det. Da er det plutselig brukt opp. Har bare skjedd 1 gang eller noe da.
HihiHahah den har jeg hørt![]()
Veldig viktig.Hahaha så det
Viktig å ha noe å skylde på![]()
Oj det hadde jeg aldri klartSamme her! Var på fest engang, jeg spiste pølse med brød og rett siden av meg sto en kompis å spydde, trøkte maten i trynet jeg altså![]()
Ja, men bv bruker ikke så mye nett![]()
Da skjønner jeg du ikke har problemer med det jaHaha. Har ikkje fått sånt her på landet enda vihvis wifi'en detter ut her funker ingen ting. Må slå av wifi knappen for at den skal gå over på 3G evnt E
ja, for da e ikkje alltid vi har 3G ein gang. E da rart vi ikkje fåt brukt opp 1000mb ?
haha
Sent from my iPhone using BV Forum
Delikat !Samme her! Var på fest engang, jeg spiste pølse med brød og rett siden av meg sto en kompis å spydde, trøkte maten i trynet jeg altså![]()
Dere er ikke helt normale. Yaiks.Delikat !
Jeg og min søster var overtrøtte og satt på Dolly og spiste pizza... Mulig vi var ikke overtrøtte, bare en god smule fulleMen salsa var mensen og hvitløksdressing var sæd.... Vi trøkka det i trynet med stor glede. Tror jeg fikk ballong også
![]()
HahaDet som skjer her om jeg ikke får til. Evnt spises deigen rå... .![]()