• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

Liten påminnelse på morgenkvisten:

Bare fordi vi ønsker å ha en koselig samtale her og ingen vil at noen skal bli disket fra konken, vil jeg bare minne om forum regelen om ETT-ORDS-INNLEGG :)

Sånn, da har jeg gjort noe fornuftig i dag og :D

Det er sant :D
Men var vel fristinga hun ikke ville ha tror jeg :D
Hahaha. Skal vi legge ut all maten vi spiser denne uka? ;)
Ja det synes jeg. Trenger jo inspirasjon! :p

Tusen takk for det.
Slitsomt å gå sånn. Også gruer jeg meg til å ringe sjefen :(
Jeg skjønner deg der. Er lik selv :( Men å bli frisk er 1 pri! Man må da få lov å være syk med gos samvittighet. Om vi kunne valgt, ville vi jo mye heller vært friske må de forstå! :) Klem ! ♡

Liten påminnelse på morgenkvisten:

Bare fordi vi ønsker å ha en koselig samtale her og ingen vil at noen skal bli disket fra konken, vil jeg bare minne om forum regelen om ETT-ORDS-INNLEGG :)

Sånn, da har jeg gjort noe fornuftig i dag og :D
Ok!

Neida. Bra med påminnelser :p

Jeg skjønner deg der. Er lik selv :( Men å bli frisk er 1 pri! Man må da få lov å være syk med gos samvittighet. Om vi kunne valgt, ville vi jo mye heller vært friske må de forstå! :) Klem ! ♡

Selvfølgelig vil man jo være frisk. Det sier seg jo selv :) hehe
Hjelper jo ikke så mye på samvittigheten når samboer ikke skjønner hvor dårlig jeg er da. Men svigerfar så på meg i går og sa jeg burde bli hjemme. .. hehe :p

Vanskelig å få tak i sjefen da :rolleyes:

Selvfølgelig vil man jo være frisk. Det sier seg jo selv :) hehe
Hjelper jo ikke så mye på samvittigheten når samboer ikke skjønner hvor dårlig jeg er da. Men svigerfar så på meg i går og sa jeg burde bli hjemme. .. hehe :p

Vanskelig å få tak i sjefen da :rolleyes:
Kjedelig når formen ikke kommer seg. Har du ikke vært syk hele helgen nå? Stille over alt i dag....

Kjedelig når formen ikke kommer seg. Har du ikke vært syk hele helgen nå? Stille over alt i dag....

Har vært syk siden forrige lørdag... :eek:
Og jeg pleier sjelden å være syk :confused:

Sist jeg var borte fra jobb pga sykdom er snart to år siden....også var jeg borte 3 dager i august i forbindelse med SA smerter :(

Har vært syk siden forrige lørdag... :eek:
Og jeg pleier sjelden å være syk :confused:

Sist jeg var borte fra jobb pga sykdom er snart to år siden....også var jeg borte 3 dager i august i forbindelse med SA smerter :(
Har vært mye syk i år :/ 1 året til frøkena i bhg. Hun har vært syk. Jeg har vært syk og mannen... gått på rundgang. Ikke morro.. får dårlig samvittighet. Heldigvis fikk hun vannkoppene da jeg hadde fri lenge.

Har vært mye syk i år :/ 1 året til frøkena i bhg. Hun har vært syk. Jeg har vært syk og mannen... gått på rundgang. Ikke morro.. får dårlig samvittighet. Heldigvis fikk hun vannkoppene da jeg hadde fri lenge.

Den samvittigheten er noe herk...
Men jeg er jo ikke syk med vilje liksom.
Nå har jeg ringt to ganger, regner med et par ganger til før jeg får svar... :p

Den samvittigheten er noe herk...
Men jeg er jo ikke syk med vilje liksom.
Nå har jeg ringt to ganger, regner med et par ganger til før jeg får svar... :p
Nei... blir ikke noe bedre når sjefen mener det er umulig å være syk så ofte... " normalt har man bare influensa 1 gang i året" var vel sjefens svar på fraværet.

Nei... blir ikke noe bedre når sjefen mener det er umulig å være syk så ofte... " normalt har man bare influensa 1 gang i året" var vel sjefens svar på fraværet.

Haha, det er mange måter å være syk på da :confused:

Jeg fikk denne jeg: "er du ikke bare forkjøla da? Har du feber da?"

Kan ikke være syk uten feber liksom...

Nei vist nok ikke. Var syk tidligere. Ikke feber ikke influensa. Så kanskje frisk ut på utsiden, men slapp, ikke energi, sov på all fritiden. Fikl kranglet meg til en blodprøve. Den viste skyhøye leververdier.

Jeg er vokst opp med en sykepleiermor med den innstillingen, og siden jeg var godt over tjue år før jeg fikk feber så var jeg per definisjon aldri syk.. ;)

Nei vist nok ikke. Var syk tidligere. Ikke feber ikke influensa. Så kanskje frisk ut på utsiden, men slapp, ikke energi, sov på all fritiden. Fikl kranglet meg til en blodprøve. Den viste skyhøye leververdier.

Huff da. Jeg og har følt meg ufattelig sliten og tom for energi i det siste. Har egentlig vært veldig av og på i laaang tid :(
Snakke med legen om der i dag...

Oppdaget akkurat at denne 860sider lange tråden har eksistert siden midten av august (i år!). :P

Back
Topp