Var ei venninne som sa det. Gadd ikke kjøpe den standard stål-greia, lei av den.Vi kjøpte sånn som deg bare ikke så rund og helt hvit. Den ruster ikke![]()
Den fantes i flere farger da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var ei venninne som sa det. Gadd ikke kjøpe den standard stål-greia, lei av den.Vi kjøpte sånn som deg bare ikke så rund og helt hvit. Den ruster ikke![]()
Her var grunnen at naboen hadde fest:/Så kjedelig da
Jeg sovner heldigvis alltid fort![]()
Ja, shitt. Det e det jo. Trodde ikkje det va ny før kl 1 eg no. Heng litt forran i logistikken min herJa det gjør jeg vettny oppdatering snart er det ikke?
Ikke akkurat! Lyst til å legge meg i protest, men han merker det vel ikke uansett......Humøret er på topp?
Deilig å komme seg i sofaen daVi har kjørt bil
Nå er barna i seng og jeg i sofa..
Åsså drikker han opp farrisen min. Aldri drukket farris før, men nå når jeg MÅ ha det, åjoda da skal han også ha!!!!!!
Hahaha håper virkelig ikke det
I dag ble det fisk med rotgrønnsakerKjekt. Hva serverte dere?
Er det noen som nærmer seg altså?Jeg blir jo tatt igjen![]()
OKhar ikke hørt om den serien jeg ,
Nærmer seg nå!Weee, ikke lenge igjen![]()
Ikke akkurat! Lyst til å legge meg i protest, men han merker det vel ikke uansett......
De pysjene er jo så fineJeg vant pysj i september
Og har vunnet navnsmokker tidligere..
Takk.... Lurer på om jeg er urimelig, men synes egentlig ikke det... Han trenger da virkelig ikke se på topgear hver gang han ligger på sofaen!! Syns det er artig jeg også, men det holder å se en episode en gang liksom...Uff da, klem til deg
Mannen satt på det nå faktisk! Hjelp!!![]()
Kengu haler vel innpå tenker jegEr det noen som nærmer seg altså?![]()
Ikke noe jeg skulle se altsåHehe...kos deg![]()
Oi oi oi spennende.Siste innspurt no jenter12 min til ny oppdatering
Sent from my iPhone using BV Forum