Jeg sa at det begynte ny sesong med honey boo boo nå. Hint hint liksom! Nei, han var ikke i det humøret. Fader...
OK
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sa at det begynte ny sesong med honey boo boo nå. Hint hint liksom! Nei, han var ikke i det humøret. Fader...
Hvordan er formen nå da?Sittet på sofaen og strikket litt, gått tur med vofsen, spist lunsj med arbeidskara og sovet et par timer
Du da?
Åsså drikker han opp farrisen min. Aldri drukket farris før, men nå når jeg MÅ ha det, åjoda da skal han også ha!!!!!!
Ingen tvang herHelst ikke, om jeg kan slippe![]()
Ja ikke sant det var lurt
Hehe...takler det ganske greit![]()
Vi har jo det nå også, men tror kun det er bakkenet på soverommet. Uansett, han har tydeligvis monopol på tv!! Syms det er så utrolig dårlig gjortNå kan dere jo snart ha flere tv'er da![]()
Nei, det gjør det virkelig ikkeFysj, da?!
Da frister det nok ikke nei...
Vi kjøpte sånn som deg bare ikke så rund og helt hvit. Den ruster ikkeDenne kjøpte vi. Men den ruster visst...
Derfor jeg er så treg på å svareJepp, alt tar dobbelt så lang tid...![]()
Hehehe. Spørst om du klarer det når ho sitter å samler poeng på jobben ogsåhihi
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja det gjør jeg vettMen det klarer du jo lett![]()
Må vel lade litt igjen snart daDet er brajeg også
![]()
Hahaha håper virkelig ikke detHo kjem vel til å ligge med tlf der og da vel. *knis*
Google så ser duOKhar ikke hørt om den serien jeg ,
Så deiligikke vind heller hos dere?
Vet ikke om den noen gang er forbi daHåper den alderen snart er forbi![]()
Det er sant. Men jeg har dratt innpå ho de siste dagene da...![]()
Okei. Greit det daBare litt, men ikke nesten storm som i går![]()
Uff da, klem til degVi har jo det nå også, men tror kun det er bakkenet på soverommet. Uansett, han har tydeligvis monopol på tv!! Syms det er så utrolig dårlig gjort![]()