Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Høres fint ut![]()
Nå fikk jeg lyst på kakao også gitt![]()
Du får lage deg en kopp da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres fint ut![]()
Nå fikk jeg lyst på kakao også gitt![]()
Ikke gjort på 1-2-3 neiMm, er liksom ikke ensvepp tur. XD
Hahatar jo 100 år å henge opp klærne da
![]()
Ikke jeg heller i grunnDet håper virkelig jeg også. For jeg hadde ikke planer om 2000 innlegg denne mnd igrunnen.
Hehe, ja. Tenk så bortkastet penger det hadde vært. Og all den plassen man får hvis man ikke trenger den xDJepp...har jo tross alt betalt for den![]()
Samme som herJa, min slutta og plutselig av seg sjøl når han var rundt 3. Han va avhengi av 4-5 i hånda og en i munnen 24/7. Og plutselig en kveld ville han ikkje ha de lengre![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er igrunn ganske forferdelig når man tenker over detPrøvde ligge tlf ned i et min no, men måtte ta den opp igjen
Drit i sjefen
Tenk på deg selv!!
Hehe...nei, det ville vært traumatisk!!Nei det har ikke hendt så mange ganger!!
La oss bare håpe det dabber litt avIkke jeg heller i grunn
Faktisk ganske braOk, aldri sett.
Ja!!! Blikk, mye rart. Kan ikke si dentastick her i huset. Kun hvis man skal gi. Blir hun helt tullete i blikket.Masse
Også så mange herlige blikk![]()
Samme som herminst 4-5 i hånda som han trikset rundt og byttet ut og inn av munn hele tiden...
![]()
Syns igrunnen det skulle vært et sånnt super batteri en kunne kjøpt, som varte og varteHehe...nei, det ville vært traumatisk!!![]()
Uff, hva skjer hos deg da??Kasta ut igjen![]()
Liker ikke appen jeg!
Nei takk, frister liteHehehe. Ja, den må for all del ikkje dø ut! Orke da ikkjekonkurere med vaskemaskina liksom. Neitakk
![]()
Det er de absolutt.Ja,sant det. Jeg syns de er søte på sin måte![]()
Life is gooooodOoh joy!!![]()
Det er igrunn ganske forferdelig når man tenker over det![]()