Skravletråd :)

Koster med streaming og da. Men er jo egentlig ille så mye spennende.

Mannen mener vi må ha tv når vi får barn da, så vi tester det ut nå ;) :D
Må ikke :p Vi gikk uten tvkanaler i 3 år med eldste. Dataen var kobla til og det meste er jo på nett. Absolutt ikke problem. Nrk lisens måtte vi betale og der kan du jo se barnetv også ;) Nå har man også netflix, viaplay og diverse. Kunne klart oss fint uten nå også ;)

Sånn vi har hatt det og, men har sånn 4 mnd gratis nå da. Så får vi se om vi beholder eller ikke ;)
Vi tenkte å prøve igjen vi og. Men ser ikke hensikten. Hver gang vi finner en serie må vi se resten.. streame.

Mannen min like å spille på pcn og jeg suse på mobilen.

Så har vi hund og baby på vei. Så blir liksom aldri.

Men når det er ol og sånner ting så kjøper vi bare tv2 sumo feks.

Må ikke :p Vi gikk uten tvkanaler i 3 år med eldste. Dataen var kobla til og det meste er jo på nett. Absolutt ikke problem. Nrk lisens måtte vi betale og der kan du jo se barnetv også ;) Nå har man også netflix, viaplay og diverse. Kunne klart oss fint uten nå også ;)
Ikke sant.. Og har en ipad eller nett på TVn kan en jo se barneTV på nrksuper vel?!

Vi tenkte å prøve igjen vi og. Men ser ikke hensikten. Hver gang vi finner en serie må vi se resten.. streame.

Mannen min like å spille på pcn og jeg suse på mobilen.

Så har vi hund og baby på vei. Så blir liksom aldri.

Men når det er ol og sånner ting så kjøper vi bare tv2 sumo feks.
Mannen er altfor glad i MAX kanalen til at vi kan kutte ut TVn :P

Jo er jo mulig det. Men må jp liksom bruke handleposer xD xD. Dem er store i den jeg har. Samme blandingen blir jo to vanlige små brød. Kan dele brødbland. Men synes ukke det blir like bra.

Border collie/golden retriver tispe. Eller golden collien som vi erter med.

Noe som ikke beskriver henne litt en gang.

Så nyyydelig da ♡
Ser ut som alle fire labbene er knytt sammen ;)

Min er blanding mellom petit brabancon og coton de tular. Ligner ingen av dem. 5 år gammel :)

Vedlegg

• 1412531246817.jpg
    1412531246817.jpg
    68,7 KB · Visninger: 6
Ikke sant.. Og har en ipad eller nett på TVn kan en jo se barneTV på nrksuper vel?!
Jupp. Unga har jo strengt talt favorittene sine på netflix da ;) Men pirate bay også er jo gøy :p Mange norske tegnefilmer der også :p Så egentlig betalet jeg mye penger i mnd på noe jeg ser lite av :p

Men har jo nrk super som app jeg ;) Så kan unga se barnetv på mobil om vi er på tur og de er utålmodige :p

Tror de trenger "reklame" her da :p De er ganske nye her og tror gjerne flere er som meg. Skulle gjerne, men har ikke penga til det nå :p

Ja, husker ikke ka det kosta eg. Men måtte jo ha så og så mangen behanlinger for at det sku ha effekt. Og husker eg tenkte at eg ikke hadde råd til det.

Sent from my iPhone using BV Forum

Mannen er altfor glad i MAX kanalen til at vi kan kutte ut TVn :P
Hehe, finnes ikke det som nett tv?;Vi har en pc koblet til tvn så er så "tungvint" å trykke på en knapp å bytte. Betaler heller ekstra for godt nett. Vi sparer alle fall lett 5-6000. Men det er jo fordi vi ikke bruker det. Hadde vi brukt det så hadde vi jo hatt det.

Ja, husker ikke ka det kosta eg. Men måtte jo ha så og så mangen behanlinger for at det sku ha effekt. Og husker eg tenkte at eg ikke hadde råd til det.

Sent from my iPhone using BV Forum
5 uker var helst minimum tror jeg de snakka om. Husker ikke prisene helst. Men tror ca 10 000 kr for 20 ganger. 5 uker er jo 10 ganger. For to i uka snakka de om :p

Back
Topp