Håper den alderen snart er forbiJa, det er vel alderen for det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper den alderen snart er forbiJa, det er vel alderen for det![]()
Så kjedelig daTok tid før jeg sovna i går da:/
Ja blir nok det. Blir fort vant. Har en alt for smart hund. Så er allerede vant med å snakke i koder xD
Tror det hadde virket ganske dumt og litt vel desperatAlt er mulig![]()
Skjønner detNei men irriterende likevel.
NÅ har jeg tidJippiliker det!
Vi har kjørt bilHåper alle har en fin søndagHva her dere gjort i dag da?
Den er veldig god!!Jeg har ikke smakt cb![]()
Så deilig. Har også en blanding. Men litt større. 19 kg. Kunne ikke hatt større.Blandingshund på 6.5 kgakkurat passe fang hund
Har han ikke nok med de vanlige brøa dine altså? Hehe
Maskin er godt det vel?![]()
Jeg også!!Skravler og ser tv, du?
Så herligDet var helt fantastiskVeslegutt storkoste seg. Så var vi innom naboen på veien hjem. Så fikk han lekt og kost med hundene
![]()
Deilig med litt sofaslitVi har kjørt bil
Nå er barna i seng og jeg i sofa..
Flotte neglerEg har vært å fått meg nye negl, vært på legevakta med eldste, laga taco som vi sku kosa oss med, men endte i at han spydde over heile bordet. Så alt det for ingen nytte. Men her kan dåke få sjå resultatet av negla hvertfall. Vis vedlegget 81516
Sent from my iPhone using BV Forum
Akkurat nå ser den fyllesyke mannen min på simpson, jeg venter på farmenHva ser du på?
Flotte negler
Og god bedring til eldste![]()
Må høre med mannen om vi kan titte innomIkke sett på det? Da må du sjekke det ut.
Går på tlc norge. Begynner nye episoder i kveld. 20.30![]()
Amerikansk. Følger en litt spesiell og ekkel familie kan man sihaha
Hva spiser du?Skravller, spiser og steker brød.
Hehe, hvis man tenker sånn. Så har vi ikke tv. Streamer bare her. Vi så aldri på tv -tv liksom. Er jo lisens + viasat. Blir så dyrt for noe som ikke blir brukt.Må se på tv så lenge det er gratishaha
Har bare hatt tv en mnds tid jeg, så må sjekke ut hva som finnes![]()
Har hørt mye rart om rsfu :/ men skader ikke å prøve enFår se. Lurte på å stikke å kjøpe en rfsu i morgen tidlig før jeg tisser. Har på følelsen at de er mer sensetive enn bt strimlene?!