Er ganske lur innimellomJaaaaaa. Lurt!!!der e plan B
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ganske lur innimellomJaaaaaa. Lurt!!!der e plan B
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Men i morgen så får du kanskje positiv testEr visst fler her inne som gjør det
Kjedelig at det er så tidlig bare![]()
Skravler og ser tv, du?Hva gjør dere i kveld?
Aaaw voffse kos. Hvilken voffs har du?Ligger på sofaen med vofsen på fanget og ser på Beste av de beste
Du da?
Jeg ser på sinnasnekkern.Hva ser du på?
Hva ser du på?Skravler og ser tv, du?
Skravller, spiser og steker brød.Skravler og ser tv, du?
Mm, er nok det. Men godt med en liten en så praten gikk lettere. Dem bor i St. Petersburg. Og broren min er 2,5år
Jeg har jo ikke barn selv enda så er jo ikke alltid jeg tenker på hva jeg sier. Så jeg feila litt. Skulle gi hunden min kjeks. Så sier jeg det. Og broren min ble helt tullete. Dem måtte på kjøkkenet for å hente kjeks. Han måtte også ha xD
Han er kul. Men egentlig ikke så sinna. Bare logisk..Jeg ser på sinnasnekkern.
Men i morgen så får du kanskje positiv test![]()
Kanskje jeg og skal se litt tv siden alle andre gjør det. Synes det var så godt og stille nå. XDSer tv og titter på bv![]()
Takk for detVelkommen hjem![]()
Gleder meg selvTakk... Godt sette seg ned nå!
Ja blir nok det. Blir fort vant. Har en alt for smart hund. Så er allerede vant med å snakke i koder xDHehe, man kan jo ikke tenke på alt man sier heller da
Blir nok lettere når man får egne små i hus![]()
Aaaw voffse kos. Hvilken voffs har du?
Spiser fruktsalat med vaniljesoyamelk. Og passer på "brøa mine" i ovnen. Mannen ville ha vanlig hjemmelaga brød og ikke brødbakemaskin brød.
Fysj, da?!Har funnet så mye småfluer i den og den er så kjip inni![]()
Jepp, alt tar dobbelt så lang tid...Ja, det er et minus på iPhone i alle fall![]()
Kanskje jeg og skal se litt tv siden alle andre gjør det. Synes det var så godt og stille nå. XD