Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Maten måtte vente, ble kosetid med poden på fanget istedenfor.![]()
Må til det og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Maten måtte vente, ble kosetid med poden på fanget istedenfor.![]()
Du kan lade tlf fra macen![]()
Er så kort ledning på de nye laderne![]()
Absolutt ikkeNeida ,du har misforstått
Yes det må det. Veldig koselig når det skjer , for det skjer ikke ofte lengerMå til det og![]()
Også må du analysere hva som går galt når det ikke går![]()
Æsj. Det tenkte jeg ikke påHaha da hat jeg bare klart å krølle det til ledningen![]()
Selvfølgelig! Tenkte ikke på detPoenget er jo å ha en stor nok og full nok så den varer hele julatihi
Er det julebrus det er snakk om? Aas julebrus er jo den beste. Den som julebruskongen drikker.Dahls er best!!
Åååå jaer litt treig. Gravid serru
![]()
Problemet løstSelvfølgelig! Tenkte ikke på det![]()
Det skjønner jeg godtJa, har en lillebror så derfor vi har kontakt. Og var mye enklere å snakke med han i bilde. Og hunder på begge sider av kamera. Hadde liksom noe å prate om. Broren min var litt sjenert først før han ble overgira. Sånn som unger bruker å være når dem er litt sjenert men spent.
Alt blir jo litt mer tricky når man må snakke et annet språk i tillegg.
Jeg overlevde alle fall xD kjente jeg ble litt var i trøya. Litt sånn skummelt liksom.
Liker symptomene dine![]()
Hehe, men godt å få det unna veien. Nå kan jeg slappe av med fruktsalat.Det skjønner jeg godttøft gjort da!
Ser på tv..Hva gjør dere i kveld?
Ja, har en lillebror så derfor vi har kontakt. Og var mye enklere å snakke med han i bilde. Og hunder på begge sider av kamera. Hadde liksom noe å prate om. Broren min var litt sjenert først før han ble overgira. Sånn som unger bruker å være når dem er litt sjenert men spent.
Alt blir jo litt mer tricky når man må snakke et annet språk i tillegg.
Jeg overlevde alle fall xD kjente jeg ble litt var i trøya. Litt sånn skummelt liksom.
Hva gjør dere i kveld?
Mm, er nok det. Men godt med en liten en så praten gikk lettere. Dem bor i St. Petersburg. Og broren min er 2,5årSikkert veldig spennende for alle sammen da
Hvor bor de da?
Hvor gammel er lillebror?
Hva ser du på?Ser på tv..