Skravletråd :)

Ja, har en lillebror så derfor vi har kontakt. Og var mye enklere å snakke med han i bilde. Og hunder på begge sider av kamera. Hadde liksom noe å prate om. Broren min var litt sjenert først før han ble overgira. Sånn som unger bruker å være når dem er litt sjenert men spent.

Alt blir jo litt mer tricky når man må snakke et annet språk i tillegg.

Jeg overlevde alle fall xD kjente jeg ble litt var i trøya. Litt sånn skummelt liksom.
Det skjønner jeg godt :) tøft gjort da!

Ja, har en lillebror så derfor vi har kontakt. Og var mye enklere å snakke med han i bilde. Og hunder på begge sider av kamera. Hadde liksom noe å prate om. Broren min var litt sjenert først før han ble overgira. Sånn som unger bruker å være når dem er litt sjenert men spent.

Alt blir jo litt mer tricky når man må snakke et annet språk i tillegg.

Jeg overlevde alle fall xD kjente jeg ble litt var i trøya. Litt sånn skummelt liksom.

Sikkert veldig spennende for alle sammen da ;)

Hvor bor de da?
Hvor gammel er lillebror?

Sikkert veldig spennende for alle sammen da ;)

Hvor bor de da?
Hvor gammel er lillebror?
Mm, er nok det. Men godt med en liten en så praten gikk lettere. Dem bor i St. Petersburg. Og broren min er 2,5år

Jeg har jo ikke barn selv enda så er jo ikke alltid jeg tenker på hva jeg sier. Så jeg feila litt. Skulle gi hunden min kjeks. Så sier jeg det. Og broren min ble helt tullete. Dem måtte på kjøkkenet for å hente kjeks. Han måtte også ha xD

Back
Topp