Har som regel gått greit allikevell, for ei på skravletråden i 2015 lager listeDet kan være greit hvis en har et mål. Kjipt å ikke vite
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har som regel gått greit allikevell, for ei på skravletråden i 2015 lager listeDet kan være greit hvis en har et mål. Kjipt å ikke vite
Ja, ganske logiskJa, da slipper eg. Men hvis eg trykker logg ut må eg logge inn igjen![]()
Du kan lade tlf fra macenEneste problemet da når eg tenker meg om e jo at om strømmen går forsvinner jo og internetten. Så plan B kan funke dårlig da altså![]()
Det er braverste som er, er at man ikke får sove på natta
JippiJa det har du! Men jeg har snart tid nå i kveld.. også neste uke på kveldene![]()
Da får jeg prøve meg på 170 til daSkal du ha 100 til? Da må jeg ha 150haha
Da vil yngste mi være 8. Da kan jeg duppe litt
Du må nok vente noen år om dere skal ha fler![]()
Ikke sant!! Må jo finne fram innlegget man skulle svare på også![]()
I følge de som vr der var den det hvertfall, jeg var ikke medDen var sikkert bra å se på kino![]()
Har som regel gått greit allikevell, for ei på skravletråden i 2015 lager liste![]()
Så kjedelig!Heldige du! Her må jeg ordne meg selv, han min ligger i bakrus
MINST! 5 kanskjeJa de skulle vært 3 m!
Hæ? Jeg skal prøve å få 200 innlegg IDAG![]()
Så bra. Har blitt kasta ut 4-5 ganger.
Dette er cb sin!Dahls sin altså?den er best
gleder meg til å kjøpe glassflasker!
Veldig greit jaKjekt med en sånn mann. Har det selv![]()
Seriøst, jenter må bare dele med noen!!! Har akkurat skypet med min biologiske far. Aldri hatt kontakt med han annent enn på fb den siste tiden. Over 1 års tid. Freaky! Har vært klar for skype lenge nå, men da han ringte fikk jeg helt panikk. XD
Her blir vi ikke enige. Så må vel ha begge dageneHehe.. for meg er det så klart på julaften da både jeg og mann er oppvokst med det. For det er kosen til alt det koselige på tvn!