Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha, ja du tenkte vel det duÅhhh. Tenkte 123 dager va jo perfekthihihi
Sent from my iPhone using BV Forum
Men takk og lov at ho kunne endra da. Så eg e sikker på da ikkje blir nåke tull med da seinare.
En av hverHurra for gutt![]()
Samme som vi vant detJeg vant en lydbok og dvd av filmen Frozt ^^
Hmm,.. Jeg føler det er noe som blir feil med det hvertfall. Men hvem vet, kanskje alle leger bruker det?![]()
Hvor mange har du nå ca ? Jeg har ikke satt meg noen mål, skravler det jeg får tilNeeeei. 200 idag! Ikke fram til 21.
Hehe ja det blir helt på nytt igjen med alt føles det somja han får nok verdens beste storesøster . Hun er veldig flink å hjelpe til
![]()
Ikke sant. Det jeg og tenkte på. Så bra hun endrer det daJa, men no sku ho heldigvis endre det i journalen. Så sku det komme rett. Kan ikkje ha det i journalen om bf skal gå te rettsak mot meg. Blir ikke å se så bra ut.
Nei det skjønner jegJa, men no sku ho heldigvis endre det i journalen. Så sku det komme rett. Kan ikkje ha det i journalen om bf skal gå te rettsak mot meg. Blir ikke å se så bra ut.
Må bare si det, liker ikke fotballBrann-start for de som har interesse av det![]()
Hehe ja det blir helt på nytt igjen med alt føles det somja han får nok verdens beste storesøster . Hun er veldig flink å hjelpe til
![]()
Tusen takkGratulerer med guttenblir sikkert koselig til henne
![]()
Nope, appen har ikke vært så bra på lenge herSliter med appen. Flere?
HeheSå bra. Det hjelper jo godt på. Her e det bare krangling hele dagerikkje mye hjelp å få hvertfall
Sjokolade!!!! Er så godteklein! Kanskje jeg skal bake kjeks som jeg hadde planlagtTrur jeg må finne sjokolade restene om jeg skal klare å holde meg våken til i kveld![]()
Sjokolade!!!! Er så godteklein! Kanskje jeg skal bake kjeks som jeg hadde planlagt![]()
Hahaha, ja du tenkte vel det du
Stakkers lilleikke helt i form idag. Sikkert pga hun stjal drops av jentungen i går kveld
Vis vedlegget 81538