Ingen overraskelse på toppen ser jeg![]()
Overhode ikke
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen overraskelse på toppen ser jeg![]()
Takk for oppdateringVis vedlegget 81531Vis vedlegget 81532Vis vedlegget 81533Vis vedlegget 81534
Vanlig burger? Er så glad i kyllingburger jeg![]()
Jeg er sykmeldtMen ken skal eg skravle med neste uke når folk er på jobb da?? Andre het som skal ha høstferie?
Tror det er min nest beste mndOverhode ikkehar klatra et par plasser siden sist ser eg. Beste mnd min i bv ever tror eg
hihi
Jeg har høstferie neste ukeMen ken skal eg skravle med neste uke når folk er på jobb da?? Andre het som skal ha høstferie?
Og litt skravling?Jeg har høstferie neste ukesove sove sove
![]()
Godt gjort uten skravling igår da
Vis vedlegget 81531Vis vedlegget 81532Vis vedlegget 81533Vis vedlegget 81534
Vi grillet kjøtt, grønnsaker og ost på raclettDatt helt ut av skravlinga når mannen kom og ville se filmNå må jeg vel begynne på middagen om ikke så lenge. Hva spiser dere til middag i dag? Mulig dere allerede har skravla om det, men gidder ikke lese meg tilbake
![]()
Samme tenkte jeg, 9 % bare16.plass faktiskTrur du må lade tlf smørblomst
![]()
Bacon og ost hører tilBacon cheese burger![]()
Da er neste rundt kl 21 da. Skal prøve å få meg 200 innlegg idag daJahsiste var i 1 tiden. Så rekner mdd neste kommer kl 17 eller noe sånt.
HeheTrenger ikke når du ikke vil, jeg synes det er artig å gå inn å se![]()
Samme tenkte jeg, 9 % bare![]()
Den oppdateringa får jeg med megDa er neste rundt kl 21 da. Skal prøve å få meg 200 innlegg idag da![]()
Høres godt ut. Kunne tenkt meg en sånn raclett selvVi grillet kjøtt, grønnsaker og ost på raclett![]()
Takk for oppdatering![]()
Ja, hadde nok lada før den tidJa, ikke sant! Det er jo krise om man går tom![]()
Da er neste rundt kl 21 da. Skal prøve å få meg 200 innlegg idag da![]()