Det meste er detHjemmelaga er alltid best![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det meste er detHjemmelaga er alltid best![]()
Åja! Det blir deilig. Bare så teit 2 helger i okt. forsvinner på annet tull.Kjekt å få på plass ting tenker jeg![]()
HahaMannen insisterer vi skal gjøre om til bod, men jeg nekter. walk-in-garderoben min er hellig![]()
Ok, da holder jeg meg unnaJa, dårlig reality
Skulle ønske jeg ikke visste det selv. Smaker bæsj.Det vet jeg ingenting om![]()
Hva er annet tull da?Åja! Det blir deilig. Bare så teit 2 helger i okt. forsvinner på annet tull.
Takk for detGod tur hjem![]()
Det er sikkert lurt.!Ok, da holder jeg meg unna![]()
HahaEn venninne har en t-skjorte der det står; "I don't run and if you ever see me running you should run too because there is probably something chasing me"![]()
Hehe...mye mindre enn vanligRolig?? Synes du har skravlet mye jeg![]()
Da ville jeg pakket innSkal jeg pakke inn julegaver tro, må få det bort fra bordet i løpet v dagen.
Mannen har tatt med poden på tur, så jeg kjeder meg..
Usikker på hvordan bæsj smaker, men lukter bæsj hvertfallSkulle ønske jeg ikke visste det selv. Smaker bæsj.
Gubben skal til Danmark til helga. Smøretur med en leverandør fra jobb. Jeg skal pakke litt da.Hva er annet tull da?![]()
Snaaaart halvveisKommet langt da?
Skal jeg pakke inn julegaver tro, må få det bort fra bordet i løpet v dagen.
Mannen har tatt med poden på tur, så jeg kjeder meg..
Natt til julaften herHer er det julestrømpe. Når har dere det? Julaften eller 1. juledag. Jeg og gubben er ikke enig!
Ikke smakt det jeg heller, men tror det smaker sånnUsikker på hvordan bæsj smaker, men lukter bæsj hvertfall![]()
Bra for ndres del i grunnHehe...mye mindre enn vanlig![]()
Viktig å kos seg litt innimellom vet duGubben skal til Danmark til helga. Smøretur med en leverandør fra jobb. Jeg skal pakke litt da.
Så siste helga da vi burde flytta inn skal vi på tur til åre med 3 vennepar. Dritbra planlagt!![]()
Det skjer ikke, da skjer det så mye annet + at gavene skal leveres før den tid.Nei, du må vente til desember! Julestemning![]()