JaEr du fra Sunnmøre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaEr du fra Sunnmøre?
Så flink daEg gjekk frå plass 27 til plass 18 på oppdateringen kl.00.03. Grådig forbøyd med skravlinga i dag
Sent from my iPhone using BV Forum
Kommet langt da?Veldig slitsom....mye sutring![]()
Ah, der haar jeg spilt mye fotballkamperJaBor på Skodje.
Ferdig ja, er uke 40 på østlandet
Var 1250 bak, snart tatt dere igjenGod morgen. Orker ikke lese meg opp da det var over 700 innlegg. .. men hva snakker dere om i dag ?![]()
Hjemmelaga er alltid bestDen ferdig guacamolen er ikke spisendes. ..![]()
Her er det julestrømpe. Når har dere det? Julaften eller 1. juledag. Jeg og gubben er ikke enig!Klart du må ha julestrømpe
Så kjektAh, der haar jeg spilt mye fotballkamper
De fleste har uke 40 men noen har uke 41 dessverre for vår del.Ja, det er vell forskjellig over hele landet![]()
Julaften her, når vil du ha da?Her er det julestrømpe. Når har dere det? Julaften eller 1. juledag. Jeg og gubben er ikke enig!
JulaftenHer er det julestrømpe. Når har dere det? Julaften eller 1. juledag. Jeg og gubben er ikke enig!
Ikke nå lenger, men vokste opp på Sunnmøre ja.Så kjektBor du på sunnmøre?
Wow godt jobbaVar 1250 bak, snart tatt dere igjen![]()
Her er det julestrømpe. Når har dere det? Julaften eller 1. juledag. Jeg og gubben er ikke enig!
Opp i ny-huset etterhvert, gjøre ferdig lamellene. Litt skjeve så må justeres. Gubben og en kompis skal legge tapet.Er i skravlehumør så lurer meg inn her jegPlaner for dagen damer?
Hvor da?Ikke nå lenger, men vokste opp på Sunnmøre ja.
Det var rart...Smågodt til frokost !! Var i grunnen bare kvalmende![]()
I VoldaHvor da?![]()
Det er så kult!I dag begynner honey boo boo igjen...Oh yeaaahhh!!![]()