Rolig? Synes du skravler ganske mye jeg menDette er jo en rolig helg for meg, så alt er mulig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rolig? Synes du skravler ganske mye jeg menDette er jo en rolig helg for meg, så alt er mulig![]()
Hva i all verden er det??I dag begynner honey boo boo igjen...Oh yeaaahhh!!![]()
Jeg har lyst å spraye kongler i år, i sølvfargeDu får ta deg en tur hit så kan vi male kongler sammenhihi
Det er santMen gleder meg mye mer til jeg har barn å gjøre det sammen med.
Vi har enda rester i kjelleren fra i 2012![]()
Et tåpelig program... Synes synd i hun jenta som blir eksponert sånn på tvHva i all verden er det??![]()
JeppRonjamannen som kjører?
4 timers kjøring
Er det langt unna da?
Høres ut som en god plan, siden mannfolka våra ikke vilDu får ta deg en tur hit så kan vi male kongler sammenhihi
Haha....og vi ønsker lykke til1250 innlegg bak![]()
Dette er jo en rolig helg for meg, så alt er mulig![]()
Ai :/ Skal bli godt når dere er kommet hjem da tenker jeg4 timers kjøring![]()
Da kanskje det kommer snart. Får ta en telefon til de som butikkene som fører elfa og høre...
Det er såååå håpløst!Finner småfluer i den hver gang og den er så stygg inni. Utrolig irriterende![]()
Høres ut som en god plan, siden mannfolka våra ikke vilHvor langt er dit da?
![]()
Forstår ikke at de tør å vise seg på TV jeg. De har jo absolutt ingen hemninger. Første gangen jeg så på tenkte jeg "Herregud, at ingen griper inn i denne familien. Det er jo noe som er alvorlig gale her"Et tåpelig program... Synes synd i hun jenta som blir eksponert sånn på tv