Takk, takkDå må dåke ha en god tur og kjøre forsiktig![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, takkDå må dåke ha en god tur og kjøre forsiktig![]()
Det var stor stas og full jubelKan jeg tenke meg
Kan tenke meg det var godt å se småtrolla igjen og![]()
Nja vi får seNå må du høre på mannen![]()
Det gjør jeg også. Ofte er det det gamle profilen mitt. Merkelig... Dette forumspøkelset jobber på spreng!No ser eg profilbildet mitt i alle quotes, uavhengig av kven som har blitt quota... Sært![]()
Det var noen ytterst få innlegg det1250 innlegg bak![]()
Så deiligHurra for masse deilig solDa blir det skogstur, weee
![]()
Sovet greit nok
Er aldri det samme å sove borte...
2 do her også heldigvisVi har også 2 do og det er noe av det jeg elsker mest med huset vårt (utenom walk-in-garderoben min da)![]()
Jeg bytta for maaange mnd siden, det forrige henger fortsatt med på quotene.Hehe. E da lenge sio du bytta? Kanskje det henger litt etter?
Dette er jo en rolig helg for meg, så alt er muligTakk for det. Tar nok ikke igjen deg da, slik som du skravler når du er her![]()
Jeg bytta for maaange mnd siden, det forrige henger fortsatt med på quotene.
HahaNå har jeg tro på å klare 1200 innlegg i løpet av mndhåper det holder til topp 30 også
![]()
Da vi sammenlignet garderobemannen og elfa der vi bodde sist, så var det ubetydelig sum som skilte de to, fordi vi fikk med innredning fra elfa for samme pris vi kjøpte dører for. Vil gjerne ha det tilbudet igjen. Får bare følge med.
Det gjør det på meg også. Teknisk har ikke svart meg enda...Jeg bytta for maaange mnd siden, det forrige henger fortsatt med på quotene.
Det får jeg nok til etter at barna er i sengOg skrvle litt?![]()
Tusen takk![]()
Med mannen da?
Da kanskje det kommer snart. Får ta en telefon til de som butikkene som fører elfa og høre...Er vel tilbud ganske ofte er det ikke? Lenge siden jeg har sett på det egentlig..
Her var det 14 grader inatt. Nå er det 16 grader, men det blåser fryktelig!!!Noen flere som har det varmt ute idag ?![]()
Samme her! Lyst å samle inn kongler og male de. Er ikke helt det samme alene liksom![]()
Da rekker du nok å skravle mye tenker jeg.Hahavar du i tvil?
Håper jeg klarer topp 30. Blir mye skravling til helga iallefall. Gubben er borte og jeg blir alene i 3 dager![]()