Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fryktelig irriterendeDet er ikke noe kult![]()
Ronjamannen som kjører?Takk for det
Vi startet for 20 min siden..
Det er santSyns det er gøy alene også jeg. For all del ikke det samme, men det har nå liksom sin sjarm.
Du kan male og pynte på julepakkene vettu![]()
Hei på deg
Planen er å komme hjem etter en tur hos svigers![]()
Jeg løperJeg skal løpeelsker det
flere som løper ?
HeheAhhh, glad jeg ikke bor der da![]()
Haha....det tror jeg påSmågodt til frokost !! Var i grunnen bare kvalmende![]()
YES!! Det er så vanvittig ekkelt og samtidig morsomt at jeg ler meg ihjel hver gang jeg ser påI dag begynner honey boo boo igjen...Oh yeaaahhh!!![]()
Nå må du høre på mannenJeg har vasket trapp og gang og satt på en vaskemaskin. Etterpå skal jeg pakke inn julegaver..
Mannen er bare kjip mot meg i dag..................Jeg er for rastløs til å sitte inne hele dage men han mener jeg må det. For hosten er mye verre i dag enn i går å da var vi på farten hele dagen
Har 2 do vi og. Nå blir det 2 bad med 2 do. 1 på hvert altså...Vi å har to do, veldig praktisk ^^
Da er det 20000 nesteHehejeg tror nesten det altså
![]()
Borte i 1,5-2 mnd i slengen???Egentlig 4/4 , men er mer 7-8 ute og 2-3 hjemme![]()
Tusen takkGod tur hjem![]()
Sovet greit nokDen har ikkje vært så aller værst denhar du sove godt?
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi har også 2 do og det er noe av det jeg elsker mest med huset vårt (utenom walk-in-garderoben min da)Har 2 do vi og. Nå blir det 2 bad med 2 do. 1 på hvert altså...
Takk for detGod tur![]()