Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn som meg daIkke helt flyskrekk, liker bare ikke å fly. Jeg blir så fort dårlig i bevegelser . Men altså jeg flyr jo for det, gruer meg bare litt![]()
Ja, det er jo litt kjiptJoda men vil helst slippe å dø i de![]()
Går som regel fortere enn man tror![]()
Kan ikke si at det er sånn jeg vil dø![]()
Jeg hoppa bare til siste side når jeg kom inn hitJeg ligger 11 timer bak dere![]()
Jeg orket ikke lese alt fra i går allikevel![]()
Tenk om man kunne ha sånn slange innimellom så man hadde sluppet å gå på doHehe...det er sant
Derfor går jeg ikke på do![]()
Håper detTrur du er ganske safe på topp30 uansett![]()
Hehe...det er sant
Derfor går jeg ikke på do![]()
Det forstår jeg godtJeg orket ikke lese alt fra i går allikevel![]()
Jada, får da slengt inn noen innlegg selv på jobbJa men du skravler jo på jobb også duJeg er imponert over tempoet ditt hvertfall
Ikke santNei, det finmes jo så mange bedre måter å dø på, så hvorfor håpe på den liksom?![]()
Takk for det
Men er jo så dyrthaha
![]()
Hehe. Er ikke glad i det du heller ? Kan i grunnen ikke skjønne at noen liker det !Ja, det er jo litt kjipt![]()
Bra det ikke bare er megHahahahha ser det for meg xD
Jeg å hadde gått dit for å se og prøve![]()
HeheJeg orket ikke lese alt fra i går allikevel![]()
Jeg har sletta appen jeg, haha. Ble så avhengig av å sjekke når jeg var på jobbJada, får da slengt inn noen innlegg selv på jobb![]()
Hehe. Det er jo kjipt .
Her er heldigvis hele kjelleren i vanlig høyde og ferdig laget sånn sett . Så slapp å grave eller ha fjell inni der![]()
Nei det orker ikke jeg heller. Jeg bare hopper inn der jeg kommer inn jegHeheakkurat det skjønner jeg at du ikke orker.