Kanskje det jaEr dette gjennomførbart? Altså ikke quote dem på en stund eller noe sånt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje det jaEr dette gjennomførbart? Altså ikke quote dem på en stund eller noe sånt?
Hehe, ikke sant?! Det er første gang da, så har ikke så lang erfaring med dette enda.Hahatøffa!
Har du allerede blitt kasta ut??Koselig det
Jeg hadde jo ikke koe bilde da jeg ble kastet ut da...
Men det var kanskje fordi jeg testet ut litt kanskje ?skal ikke skje igjen
![]()
Vi får se hva hun sier.... Og hva grunnen egentlig er til at hun mener det bør være en regel.
Okei,det var egentlig godt å høreGreit jeg er i pillerus, men så ille er det ikke
Skumma litt gjennom. Ikke tid til å gå igjennom alt idag. Skal både spise og slappe av litt. Så må jeg selvfølgelig lade dyret...Jeg har nå droppet det....
TredemølleHva er det som er dyrt?![]()
Nei det er hun ikkeGår for meg, men tror ikke Kenguru er enig:/
Litt i tidligste laget på ein fredagskveld ja!Ååh jajeg tenkte det var tidlig det
![]()
Ok, så ein kan fortsatt vere i tråden og skrive egentlig? Berre einvegs-kommunikasjon?om ingen svarer deg går jeg ut fra.
Mmm...det så nydelig ut
Nei nei nei.!Kenguru kan vel lett hoppe over dei innlegga med o boy?![]()
Okei. Ja, det er dyrtTredemølle![]()
Har handlet inn flere klementiner jeg ogHar spist klementiner hergodt.
har ikke lyst på godis i dag. Hva skal dere gjøre i helgen?
Ka hadde du?Så bedre ut enn min![]()
Bare tull alt sammenOkey, kan noen hjelpe meg.kan ikke noe for det men jeg er fryktelig nyskjerrig av natur. Og når dere skravller så mye får jeg ikke med meg noe.
Hvem kastes ut og hvorfor?
Noe viktig jeg må få med meg?
Vært litt borte for å spise og så skjønner jeg ingenting. :s
Neida det var ikke lov!Jo, matbilder var det. Jeg tenker også at det er supert med middagstips. Det må være innenfor![]()
Skrev egentlig kengu, men ser nå at ordboka mi hadde byttet det utNei det er hun ikke
Mener du at jeg ikk har det?Godt du har litt fornuft da![]()