Hørtes ut som en god plan detGidder ikke sette meg inn... tar så mye tid. Er bare akkurat kommet hjem en snar tur før jeg skal ta med meg mann og hund. Så dem får flyge med helikopter og Frisbee.
Her har jeg akkurat funnet sofaen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes ut som en god plan detGidder ikke sette meg inn... tar så mye tid. Er bare akkurat kommet hjem en snar tur før jeg skal ta med meg mann og hund. Så dem får flyge med helikopter og Frisbee.
Det var vel bare matbilder, men jeg mener at middagstips bør være lov, hvertfall så lenge det er sunn og god mat.Var det ikke mat generelt da?
Blir vel vanskelig om flere begynner å prate om det da:/Kenguru kan vel lett hoppe over dei innlegga med o boy?![]()
Kun fredag, lørdag og søndag.Nei, o boy må vel være lov?![]()
Kenguruar er generelt gode til å hoppe høgt og langtBlir vel vanskelig om flere begynner å prate om det da:/
Jo, matbilder var det. Jeg tenker også at det er supert med middagstips. Det må være innenforDet var vel bare matbilder, men jeg mener at middagstips bør være lov, hvertfall så lenge det er sunn og god mat.
og alle dagar som sluttar på ...gKun fredag, lørdag og søndag.
Her trodde tuppa at pappa skulle vaske dass. "Nei, det har mamma gjort". "Seriøst?"TakkJa. Jeg var virkelig i gassen i dag
Hihi. Fint når det skjer. Er så sjelden
![]()
Minsta kom hjem og lurte på hvorfor jeg hadde rydda![]()
![]()
Var litt usikker,så tok mine forhåndsreglerEr lov i helga![]()
Middagstips MÅ jo vere innafor!Jo, matbilder var det. Jeg tenker også at det er supert med middagstips. Det må være innenfor![]()
Ja, de er jo det daKenguruar er generelt gode til å hoppe høgt og langt![]()
Det var vel bare matbilder, men jeg mener at middagstips bør være lov, hvertfall så lenge det er sunn og god mat.
Ikke lett å hoppe over når man blir fristet... Vi må ta litt hensyn til hverandreKenguru kan vel lett hoppe over dei innlegga med o boy?![]()
Kan det bli værre før det blir bedre da?Kan man bli dårligere om man får medisin som ikke er riktig? Jeg startet på ny kur i går å ble mye verre noen timer etterpå, skjønner det bare ikke.
Ja, det er jo så kjektMiddagstips MÅ jo vere innafor!![]()
Vi skal jo ikke være urimelige heller...Godt du har litt fornuft da![]()
Hehe...er nok bare veldig heldigDet må være noe uvanlig med deg?! Eller så er du bare veldig heldig!
Var meint som ein spøkIkke lett å hoppe over når man blir fristet... Vi må ta litt hensyn til hverandre![]()