Molly
Med lille spira i magen <3
Vi skal ordne til et treningsrom etterhvert her hjemme. Kontor/treningsromHelt fantastisk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal ordne til et treningsrom etterhvert her hjemme. Kontor/treningsromHelt fantastisk![]()
Var vel det jeg håpet han ikke skulle arveÅ nei, så kjedelig![]()
Flinka! Viktig å ta litt pauser mellom slagaEr visst ikke det da nei. Har fått vasket litt nå da. Måtte ha en liten pause. Sliten...![]()
Fysj....da er jo ikke den noe å hige etter om man absolutt ikke trenger???Jada.. Masse bivirkninger som følger med.. Immunforsvaret blir helt nedbrutt så får en masse andre infeksjoner i tilegg.
Kjenner jeg er skikkelig skeptisk, men skal la tvilen komme deg til gode denne gangen100% sikker![]()
Uff , er de mye plaget?
Jeg får f.eks ALLTID soppinfeksjon etter en antibiotikakurIkke bestandig da![]()
Det ante meg nokVet ikke helt om jeg tror deg![]()
JeppOkei da!Men viktig med noen pauser
![]()
Vi skal ordne til et treningsrom etterhvert her hjemme. Kontor/treningsrom![]()
Nei jeg unngår det om jeg ikke trengerFysj....da er jo ikke den noe å hige etter om man absolutt ikke trenger???
Nei det hadde vært krise!Jeppman kan jo ikke gå lei!
Ja det må dere få tilHåper på å få når vi bygger nytt hus![]()
Jeg får f.eks ALLTID soppinfeksjon etter en antibiotikakur![]()
Ja det må dere få til![]()
Jeg farger det selv . Men hun hjalp meg å få ut håret bak i hettenGjøre det selv eller barnet?![]()
Så deiligVi skal ordne til et treningsrom etterhvert her hjemme. Kontor/treningsrom![]()
NeidaHuff! Men er ikke alle som får det![]()
Typisk det daVar vel det jeg håpet han ikke skulle arve
Så deilig å ha det i hus! Jeg ønsker meg tredemølle.. Vekter og treningsmatte har jeg.Så deilig
Vi bruker en del av soverommet, vihar rulle og sykkel foreløpig..