Molly
Med lille spira i magen <3
Godt med pause innimellom. Jeg har jo vært på jobb i hele dag, men skravlet litt nå.Jeg har faktisk nesten ikke skravlet i dag, men trengte en pause
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt med pause innimellom. Jeg har jo vært på jobb i hele dag, men skravlet litt nå.Jeg har faktisk nesten ikke skravlet i dag, men trengte en pause
Nei, ikke for alltid. Men gjør meg ikke med flere dager på rad. Bare det som er poenget.
JA så det er jo mye av grunnen... Tror og håper jegHar merka det siden jeg ble gravid, at jeg blir sinnsykt fort andpusten...... phewww
En kan jo selfølgelig reagere på noen medisiner. Men føler alltid jeg blir verre før jeg blir bedre jeg.Aner ikke...høres jo merkelig ut![]()
Pasue er finfint innimellom jaGodt med pause innimellom. Jeg har jo vært på jobb i hele dag, men skravlet litt nå.
Satser på det er sånn, men da bør det jaggu snu fort..En kan jo selfølgelig reagere på noen medisiner. Men føler alltid jeg blir verre før jeg blir bedre jeg.
Hihi.Jeg er ikke gravid, men blir det alikevell![]()
Bare å begynne og lese da7 sider siden jeg var innom![]()
Ååh trening.jeg elsker hard utfordrende styrketrening ! Gleder meg til etter jul når jeg kan sette igang igjen .
Jeg hadde laaaaang pause i september jegPasue er finfint innimellom ja
Hehe...god ideLove it. Kjente lukten av taco nåKanskje bare i hodet mitt.. Må sende melding til mannen og si han må prøve å komme hjem tidligere
![]()
Hihi jeg klarer heller ikke følge med fra app.... Må bruke pc.Appen greier ikke holde følge nå.får ikke til å quote heller... får sette meg på dataen senere
![]()
"Kan du komme hjem litt tidligere, holder på å dø av sult her. Hilsen pregnella!!"Hehe...god ide![]()
Jeg ogsåÅåh trening.jeg elsker hard utfordrende styrketrening ! Gleder meg til etter jul når jeg kan sette igang igjen .
Oi det var mye!!Elsker det jeg og. Typ 6-8 timer i uka til vanlig![]()
Har tålt den før, får se over helga. om jeg ikke er bedre da så stopper jeg.
Satser på det er sånn, men da bør det jaggu snu fort..
Hva pleier du å trene da?Jeg også
Prøver å trene hver dag! Helt herlig![]()
Hun blander oss sikkert med noen andre...Skjønner heller ikke hva hun prater om![]()