ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Ååh trening.
jeg elsker hard utfordrende styrketrening ! Gleder meg til etter jul når jeg kan sette igang igjen .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde vært skikkelig tristNei det vil vi ikke, da får vi ikke flere fine premier
Hohoho!! Ja jeg har ikke skravlet noe i dagIkke jeg heller, de må være en annen plass
Bare 100 innlegg på kort tid. Skulle bare sjekke innom. Får komme innom igjen når hun har lagt segNeida, ingen her som skravler
Hæ?!??? Vi??Oy som dere skravler.
Ja jeg gleder meg til å sette skikkelig i gang med treningen igjen. Melde meg inn på treningssenteret igjen!Ååh trening.jeg elsker hard utfordrende styrketrening ! Gleder meg til etter jul når jeg kan sette igang igjen .
Tusen takk, søta
Hihi! Jeg kjenner til det. Blir andpusten bare jeg går opp trappa her![]()
Skjønner heller ikke hva hun prater omHæ?!??? Vi??![]()
Ååh trening.jeg elsker hard utfordrende styrketrening ! Gleder meg til etter jul når jeg kan sette igang igjen .
Har tålt den før, får se over helga. om jeg ikke er bedre da så stopper jeg.Kanskje du ikke tåler den...
Jeg har en historie i allergi så de er veldig forsiktig meg penicillin til meg. Var vel litt grunnen til at jeg kastet ery max i søpla!!
Men det er jo ikke umulig du reagere på noe.![]()
HeheHuff da, god bedring. Ligger langt etter jeg og
Hva har du i hetten???Omg.. Jeg klarer ikke å følge med på dere !!![]()
Og jeg har såå ondt i ryggen nå , men straks ferdig å få alt ut av hettenjaja
JA så det er jo mye av grunnen... Tror og håper jegMen du er jo gravid da...?hihi
Og spennendeHehetakk. Nå ska bare fargen i håret . Skummelt
![]()
Aner ikke...høres jo merkelig utKan man bli dårligere om man får medisin som ikke er riktig? Jeg startet på ny kur i går å ble mye verre noen timer etterpå, skjønner det bare ikke.
Jeg har faktisk nesten ikke skravlet i dag, men trengte en pauseHohoho!! Ja jeg har ikke skravlet noe i dag![]()
Håret? Hihi hun farger detHva har du i hetten???
Bare hyggelig, nå er det bare å bestilleTusen takk, søta![]()