Tydeligvis var omtrent hele det elektriske anlegget ulovlig og det burde vel stått i prospektet? Har tenkt og ringe megler. Må være noe vi kan gjøre for å få noen penger tilbake
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tydeligvis var omtrent hele det elektriske anlegget ulovlig og det burde vel stått i prospektet? Har tenkt og ringe megler. Må være noe vi kan gjøre for å få noen penger tilbake
Men da kom ikke alle daHaha
Sånn så det ut.
Absolutt ikkeMen da kom ikke alle da![]()
Haha... de så ikke sånn ut herHaha
Sånn så det ut.
Ja, takk og lov!!! Den skal jeg bruke for alt det er verdtOj :-O det bør dere ta videre ja. Har dere sånn forsikring ? Som varer 5 år eller noe etter dere kjøpte ?
Heldigvis får vi vogn.. Men håper virkelig det ordner seg!Nei huff... det er jo mye som går ut når baby kommer. Til div som man trenger. Vogn seng bilstol ++
Hihi...her det skjerDet er her inne alle gjemmer segderfor det ble så stille
![]()
Tro meg, det skal vi! Det skal jeg ikke la gå unna![]()
griner med deg! Ring megler dere!
Ja gjør det! Er gull verdt til sånne ting !Ja, takk og lov!!! Den skal jeg bruke for alt det er verdt
Ja må håpe på det. Neste baby har vi nesten alt til når det blir. Lyst på ny vogn, men den vi har fungerer jo fintHeldigvis får vi vogn.. Men håper virkelig det ordner seg!
For hvis de har krysset av på overtagelse papirene at det elektriske er lovlig har de driti seg utJa gjør det! Er gull verdt til sånne ting !
ja det skjønner jegHihi...her det skjer![]()
Rolig?!Sniker litt her og der. Faktisk ganske rolig her og nå daenn så lenge...
Gamle eier står ansvarlig for ting som ikke er i orden og evt prøvet å skjult i 5 år etter salgTydeligvis var omtrent hele det elektriske anlegget ulovlig og det burde vel stått i prospektet? Har tenkt og ringe megler. Må være noe vi kan gjøre for å få noen penger tilbake
Håper de har gjort det!For hvis de har krysset av på overtagelse papirene at det elektriske er lovlig har de driti seg ut
Ja... Dårlig gjort! Vi visste jo at noe måtte byttes ut men det var visst bare småtterier. Småtterier my assGamle eier står ansvarlig for ting som ikke er i orden og evt prøvet å skjult i 5 år etter salgdårlig av takstmannen å overse. Han burde jo ha sett at det ikke var riktig, når så og si alt var ulovlig
Joda.. du pleier jo gjøre det skart på slutten av mnd, men du ligger jo på 1.Rolig?!får jo aldri tatt dere igjen!!
Ber om det ja..Håper de har gjort det!
Du burde nok ta kontakt med megler å høre hva du må gjøre.Ja... Dårlig gjort! Vi visste jo at noe måtte byttes ut men det var visst bare småtterier. Småtterier my ass