Kommet langt i juleplanleggingen duIngen som setter på bremsen her inn ei dag skjønner jeg.
Jeg pakker kalendergaver, de jeg har kjøpt hvertfall. Håper det letter litt for mamma når desember er her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommet langt i juleplanleggingen duIngen som setter på bremsen her inn ei dag skjønner jeg.
Jeg pakker kalendergaver, de jeg har kjøpt hvertfall. Håper det letter litt for mamma når desember er her.
Jeg prøvde omtrent alle og bare to kom fremJeg prøver alle jeg nåhaha
️️
️
️
️
️
️
![]()
Det har jeg, liker å styre med det ogsåKommet langt i juleplanleggingen du![]()
Vet du hva jeg bruker når jeg manner meg opp, jeg står opp også begynner jeg å vaske før jeg har spist frokost, så kan jeg bare slappe av etterpå. Det er så godt!Men nå er det svart, så nå måå jeg ta det før det gror helt fast![]()
Ingen som setter på bremsen her inn ei dag skjønner jeg.
2 nå.. litt flere over. Men ikke så ofte de er brukbarHvordan ser dere hvem som kommer frem?✌
OkRekkehus.
Hihi, kos degHaha...ja, nå ligger jeg to timer bak igjen!!![]()
Hvor var det gjemt??Jeg fant jeg fant!!!fortsatt uåpnet. .. 2 kg vafler...
![]()
Så effektiv du er!Ingen som setter på bremsen her inn ei dag skjønner jeg.
Nei det er helt tydelig at dere ikke gjør hvertfall. Har mistet skravlegiret mitt i dag, får se om jeg finner det igjen senereTrenger ikke slappe av selv om du er borte![]()
Det bruker å være detBlir sikkert koselig![]()
Hva slags grøt er det?Nå får jeg servert fløyelsgrøt![]()
Tror du har vært heldig, ja
Hvilken grøt er det? Kos degNå får jeg servert fløyelsgrøt![]()
Hehe. Skravlegiret faktiskNei det er helt tydelig at dere ikke gjør hvertfall. Har mistet skravlegiret mitt i dag, får se om jeg finner det igjen senere
Jøss, så mystiskDen va borte en stund, men kom plutselig tilbake![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Du skal se du får giret om litt senereNei det er helt tydelig at dere ikke gjør hvertfall. Har mistet skravlegiret mitt i dag, får se om jeg finner det igjen senere
Sånn smørgrøtHvilken grøt er det? Kos deg![]()
Ååååh... det er godt.Sånn smørgrøt![]()