2 kg???Jeg fant jeg fant!!!fortsatt uåpnet. .. 2 kg vafler...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2 kg???Jeg fant jeg fant!!!fortsatt uåpnet. .. 2 kg vafler...
![]()
Samsung vettuJa det er du ^^ hvordan lager man sånn hjerte?
Oh!
Ja er veldig takknemlig for detikke bare bare å gå igjennom forsøk med alle sprøyter og uvissheten.
Nei vi har en på 9 år fra før![]()
Mine ting fra min telefon vil ikke frem?Samsung vettuDe er på smiletegna ♡♢☆
Oi.... SpennendeHm...litt øm i lyskeområdet i dag jeg...lurer på om det kan være noe spennende..![]()
Hvor flytter dere?Oh!jeg må vente med disse boksene, flytte først.
Det er her inne alle gjemmer segderfor det ble så stille
![]()
Hvordan mobil har du da? Prøv og kopier min ♡Mine ting fra min telefon vil ikke frem?utenom dette
![]()
Du er ikke aleneHar aldri smakt sjokomelk med isbiter i!
Ja altså det går helt i surr til tider alleredePleier ikke være her så mye. Syns tempoet blir litt vel høyt til tider.. så henger ikke helt med![]()
Snille gubben din daSe hva jeg fikk når mannen kom hjem![]()
Haha kjenner til den![]()
♡ jeg har iphone . Tror det gikk å kopiere.Hvordan mobil har du da? Prøv og kopier min ♡
Ja det merker jeg. Samme tempo som fellesen ca. Passe detSniker litt her og der. Faktisk ganske rolig her og nå daenn så lenge...
Det gikk vettu♡ jeg har iphone . Tror det gikk å kopiere.
Sliter selv. Spesielt på kveldene, håpløst. Kan ikke gå på do engang liksomPleier ikke være her så mye. Syns tempoet blir litt vel høyt til tider.. så henger ikke helt med![]()
De andre ligger og lader oppJa det merker jeg. Samme tempo som fellesen ca. Passe det![]()
ÅjaSamsung vettuDe er på smiletegna ♡♢☆