Ikke i det hele tattHihi vi nei xD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke i det hele tattHihi vi nei xD
Ja... hold deg til bv sin gravid appMen ukene blir feil om jeg tar rett termin. tar jeg siste mensdag har jeg termin mange dager tidligere men ukene blir rett. Så ingenting stemmer.
Virker sånnMest på kvelden og morningen har jeg inntrykk av
God formiddagGod morgen alle!
Håper dere har sovet godt
I dag skal jeg prøve å vaske litt her + at vi har fått dreneringsplater som vi bør få opp før morgendagen så ser for meg lite skravling i dag.
Passer veldig dårlig med formen min, men jeg får vel gjøre det jeg orker
Også har jeg mange sider å gå igjennom her ser jeg. ..
Dere skal i dag da?![]()
God formiddagGod morgren folkens
Nå har jeg lest gjennom alle sidene dere hadde skravlet.
I dag skal jeg og lillesøster ta livet med ro, samt pakke litt, for i helga tar vi en liten svipptur hele gjengen til nabobyen, så når klokka nærmer seg tre drar to små, storesøster på 13 og to voksne avgårde med fullstappet bil. ikke at vi trenger så mye bagasje, men når søskenvogna er med (og det må den) så er det rimelig fullt i bilen når alle er med![]()
Hihi, ja.. men det skal sies at det er en privat vei. Og så er eierne visstnok litt... sære..Ja, de er flinke til å planlegge langt fram i tid her i lander når det gjelder veibygging...![]()
Men nå kom halsbrannen og tok meg for fullt , sikkert pga den ikke vil at jeg skal brette klærså jeg stikker på
Apoteket å handler inn litt drugs![]()
God formiddag
Her skal det jobbes, før kos med mannen i kveld![]()
Uff da! Må være en Bv skade, ja...Det har jeg, men våknet med skikkelig vondt i siden/ryggen. Tror jeg må ha strekt en muskel eller noe
Bv syke kanskje?
Hihi, ja.. men det skal sies at det er en privat vei. Og så er eierne visstnok litt... sære..![]()
Leste du alt??Var mange sider så det tok litt tid![]()
Uff da! Må være en Bv skade, ja...
Tvilsomt, de har holdt på hele uka. Mye fjell i grunnen her.Aha, da blir det kanskje litt annerledes ja.
For håpe sprenginga går fort unna da![]()
Tror det ja.Leste du alt??![]()
Tvilsomt, de har holdt på hele uka. Mye fjell i grunnen her.![]()
Eller spist de?Siden det er helg, og svigermor kom innom med en eske med vafler igår hadde jeg tenkt å legge ut et bilde. ..
Men mannen har gjemt dem![]()
Har ikke fått med meg at den er borte???Korfor har de fjerna oktoberskravlingskonkuransen fra topptråden? :/ e konkuransen avlyst?
Sent from my iPhone using BV Forum