Ja, jeg synes det er merkelig at Sverige skal telle så annerledes enn oss?Komplisert![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg synes det er merkelig at Sverige skal telle så annerledes enn oss?Komplisert![]()
Det må du gjøreDet har jeg aldri prøvd før ! Tror det må prøves , selvom det høres veldig rart ut![]()
Ja, de er jo bare rett over grensa liksomJa, jeg synes det er merkelig at Sverige skal telle så annerledes enn oss?
Så utrolig stas med valpHun er nydeligog så snill . 11 mnd gammel
![]()
Nei lite lyd i hun her ogsåJa det har jeg lagt merke til, ikke mye lyd i svigerinnen min sin hvertfall
Jeg er vist rar jegIsbiter i sjokolademelk?!?![]()
Kjærringa mot strømmenJeg er vist rar jeg![]()
ja et par isbiter i glasset er godt
![]()
JA! Men kan du ikke stille inn dager selv ? På lengden av svangerskapet ?Diskriminering![]()
Joda , har sine sjarmerende sider, men gleder meg til hun er voksenSå utrolig stas med valp![]()
Blir for tilgjort til meg så da klarer jeg ikke å synes det er noe gøyHihi jeg syns det er morsomt jeg, men blir så flau!!
Kan jeg?JA! Men kan du ikke stille inn dager selv ? På lengden av svangerskapet ?
Du må jo det for og få det rettKan jeg?![]()
HihiO boy har jeg til frokost hver dagNAMM!!
Hihi vi nei xDKjærringa mot strømmen![]()
Men ukene blir feil om jeg tar rett termin. tar jeg siste mensdag har jeg termin mange dager tidligere men ukene blir rett. Så ingenting stemmer.Du må jo det for og få det rett![]()
Usj, få taki deg drugs duMen nå kom halsbrannen og tok meg for fullt , sikkert pga den ikke vil at jeg skal brette klærså jeg stikker på
Apoteket å handler inn litt drugs![]()
Tror de skal bygge ny vei.. igjen.. den er jo fra i fjor, så er på høy tid.![]()
Hihi...så koseligKjennes ut som om det kommer en fot ut av magen min snart. Han liker tydeligvis oboy!![]()
![]()