Milde himmel.. de driver og sprenger borti gata her.. den alarmen bråker noe innmari, og hele huset rister.. lurer på hvordan de nærmeste husene har det?
Ellers, siste dag med ferie!
Ellers, siste dag med ferie!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja skikkelig kjedelig . Men jeg gjør litt hverdag , sånn at det kun er litt som må gjøres . Så da går det fort![]()
Må snart vekke hunden her også , og ta hun med ut![]()
Er vekke på min og.
Hehehar prøvd å dytte han ned , men han vil ikke han luringen
![]()
Milde himmel.. de driver og sprenger borti gata her.. den alarmen bråker noe innmari, og hele huset rister.. lurer på hvordan de nærmeste husene har det?
Ellers, siste dag med ferie!![]()
Tror de skal bygge ny vei.. igjen.. den er jo fra i fjor, så er på høy tid.Hva sprenger de?
Har samme på svensk og der er jeg 29+1
Jeg må ha min svenske gravid app på termin 10 februar for og få riktige uker!!!Har samme på svensk og der er jeg 29+1har ikke en eneste gravid app som er rett!!
men de må da klare å telle ned rett til 17. om ikke annet!
Hihi...var nok ikke meg, neiVar det du som var med på tur? Du skulle jo egentlig ha lagt det på det tidspunktet...
Helt enigSoverom skal være kaldt.
Joda det er det, når man må spise pga medisien men egentlig er så kvalm at man ikke orker og spisemen det er jo ikke frokost!!
Tusen takkTusen takk! Ha en riktig fin fredag du også![]()
Her er det også siste dag med ferie, utrolig kjedelig.Milde himmel.. de driver og sprenger borti gata her.. den alarmen bråker noe innmari, og hele huset rister.. lurer på hvordan de nærmeste husene har det?
Ellers, siste dag med ferie!![]()
Så deilig med biffJeg er 26 innlegg bak nå. Og btw, vi skal ha biff i dag.
Baileys er nydeligJeg liker isbit i baileys... Åh, som jeg gleder meg til å drikke det igjen. Nam. Og rødvin. Nam!
Skjønner. Det er jo ikke noe serlig. Bedre enn ingentingJoda det er det, når man må spise pga medisien men egentlig er så kvalm at man ikke orker og spise
Haha...det var mangeGod morgon. 998 nye innlegg. Uaktuelt å lese! Har eg gått glipp av noko spennande?![]()
Ja, nå blir det nedtelling til neste ferie! Ca 11 uker. . Det er lenge, det..Her er det også siste dag med ferie, utrolig kjedelig.
Det går fort vettuJa, nå blir det nedtelling til neste ferie! Ca 11 uker. . Det er lenge, det..
Flinke duOi, der har jeg tatt dere igjen!