Helt sinnssykt! Aldri overgått noe mål som helst før!Wow, er overgår du målene dine! Superbra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt sinnssykt! Aldri overgått noe mål som helst før!Wow, er overgår du målene dine! Superbra!
Hoho... Når nr 2 kommer her, så ser jeg dessverre for meg at det blir en del år til her ogHeldiggriskanskje om 10 år her...
Hahaha! Det lurte jeg på før jeg hadde lest ferdig også!Jeg også!! Helt vilt!! Forhåpentligvis til sommeren
Hahahvem prøver jeg og lure! Februar satser jeg på!
God morgenGod morgon. 998 nye innlegg. Uaktuelt å lese! Har eg gått glipp av noko spennande?![]()
Bare å ta med vogna det. Det skal jrg i dag. Har bekkenløsning og dumt å bære tungt. Hulerboermannen har tatt bilen...Har rundstykker og knekkebrød da. Men skulle vært å handla litt. Problemet er at jeg ikke kjører, så det blir bare litt om gangen. Blir bedre når jeg kan laste barnevogna full![]()
Dette er starten på et nytt liv!Helt sinnssykt! Aldri overgått noe mål som helst før!
Der har meg og min datter planlagt hele uken at vi skal . Så idag tar vi turenDet er helg!
Grusomt ja! Jeg og hunden var helt enig. Rart at ikke mannen reagerte. Han får aldri sove i varmen. Han må virkelig vært trøtt. Men gud hvor godt jeg sov når jeg åpnet vinduet... jooho!hørtes grusomt ut! Hvordan går det med magen?
Nå ligger jeg litt bak. Var jo nødt til å levere i bhg og innom naboen og slå av lysDriver å blar meg gjennom nå. Masse spennende faktisk! Jeg er snart ferdig...
Det var billig. Hva med 5 kroner for kvikklunsj på joker?Det er helg!
Jeg blir faktisk lettere forkjølet med varmluft. Må ha frisk luft.Enig. Jeg blir skikkelig tett og skorpete i nesa av varmt soverom.
Skifte på senga, vaske bad, tørke støv... Kaaaaanskje på kid og kjøpe lameller hvis de har rett type. Etter det er bekkenet ødelagt og dagen overHva er planene for i dag da?![]()
Her er det knallblå himmel
Kommet deg opp?Ligger fortsatt i senga...
Veldig viktigFrokost er viktig.
Det der ga meg inspirasjon til å stå opp! Dusje, spise, sette på en vask, brette det som er i tørketrommelen fra i går, gå i butikken, sende klær til Liisjja og gå hjem. Ingen pauser før det er ferdig. I den rekkefølgen!Vel, da ble det ikke sovingHaha...
Frokost inntatt (brødskive med jordbærsyltetøy) og nå dusje en tur tenker jeg. Så skal jeg visst opp til ei venninne for sladring derOg kose med babyen hennes (hu har ei på 7 mnd
).
Hive på en klesvask først må jeg hvertfallOgså får jeg ta resten senere
Kan ikke gjøre alt i hus, når venninner ringer liksom
Haha. Bra jeg har prioriteringene i orden
![]()
Øhh nei? Det er verdt å prøveHæ?? Varmet da eller?
Synes den var "dyr"i forhold til dem andre. Men så god ut. Og ja det var noe helt annet.Det var da fiffig!