Skravletråd :)

Det er helg!

Vedlegg

• 1412317884757.jpg
    1412317884757.jpg
    50,5 KB · Visninger: 11
Har rundstykker og knekkebrød da. Men skulle vært å handla litt. Problemet er at jeg ikke kjører, så det blir bare litt om gangen. Blir bedre når jeg kan laste barnevogna full :p
Bare å ta med vogna det. Det skal jrg i dag. Har bekkenløsning og dumt å bære tungt. Hulerboermannen har tatt bilen...

Vel, da ble det ikke soving :P Haha...

Frokost inntatt (brødskive med jordbærsyltetøy) og nå dusje en tur tenker jeg. Så skal jeg visst opp til ei venninne for sladring der :P Og kose med babyen hennes (hu har ei på 7 mnd :D).

Hive på en klesvask først må jeg hvertfall :P Også får jeg ta resten senere :D Kan ikke gjøre alt i hus, når venninner ringer liksom :P Haha. Bra jeg har prioriteringene i orden :P

:eek: hørtes grusomt ut! Hvordan går det med magen?
Grusomt ja! Jeg og hunden var helt enig. Rart at ikke mannen reagerte. Han får aldri sove i varmen. Han må virkelig vært trøtt. Men gud hvor godt jeg sov når jeg åpnet vinduet... jooho!

Super dårlig i går kveld. Trodde jeg skulle svime av på butikken. XD i kassa. La meg for å sove. Ikke hatt ondt etter frokost. Men har skikkelige ligamentsmerter og bekkenløsning i dag. Sikkert blitt klemt så mye og styrt med og en baby i hevnmodus. Så har blitt litt mye. Tro jeg hadde kynnere i natt også... alle fall klarer ikke bøye meg xD

Driver å blar meg gjennom nå. Masse spennende faktisk! Jeg er snart ferdig...
Nå ligger jeg litt bak. Var jo nødt til å levere i bhg og innom naboen og slå av lys :p

Hva er planene for i dag da? :)
Skifte på senga, vaske bad, tørke støv... Kaaaaanskje på kid og kjøpe lameller hvis de har rett type. Etter det er bekkenet ødelagt og dagen over :p

Vel, da ble det ikke soving :P Haha...

Frokost inntatt (brødskive med jordbærsyltetøy) og nå dusje en tur tenker jeg. Så skal jeg visst opp til ei venninne for sladring der :P Og kose med babyen hennes (hu har ei på 7 mnd :D).

Hive på en klesvask først må jeg hvertfall :P Også får jeg ta resten senere :D Kan ikke gjøre alt i hus, når venninner ringer liksom :P Haha. Bra jeg har prioriteringene i orden :P
Det der ga meg inspirasjon til å stå opp! Dusje, spise, sette på en vask, brette det som er i tørketrommelen fra i går, gå i butikken, sende klær til Liisjja og gå hjem. Ingen pauser før det er ferdig. I den rekkefølgen!

Back
Topp