SuperflinkFlink du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SuperflinkFlink du
Ble vel det etterhvertEr vel snart ny oppdatering nå
Ja, endelig liksomSå bra![]()
Haha...festlig ord daJeg vet! Han bare rister på hodet. Hallo? Det heter fis liksom, ikke flatulens.
Flott du kan fortelle han det daHan tar mye feil, men han vet det ikke selv![]()
Isbiter i sjokolademelk?!?Du må ha isbiter oppi! <3
Haha...tror hun hadde kledd detSer snart for meg Kengu i lærklær og piskEvnt som i gamle dager; lærerinne med linjal
![]()
Hørtes grusomt utIkke i melkaVil da ikke vanne ut melka med isbiter
![]()
Håper du har hatt en fin nattTenkte jeg skulle bare komme innom å si natta. Ble helt borte etter middag. Slappet av, ryddet hus og dro på ukes handelen. Klar til helg nå.
YeeiiNy oppdatering!!!
Ronja ruuuuuler 1. Plassen!!Vis vedlegget 81115
Masse god bedringBlæ, sykt hodepine i dag så jeg sniker meg unnaKos dere videre med skravling
![]()
Bare å stå påMå jo skravle som en helt for å ta igjen Ronja ser jeg
Håper du har sovet godtNå er det natta her. Sees i morgen alle sammen.
Håper du koste degDa stikker jeg også, ønskebarn i reprise nå ^^ så det ikke i går! Kos dere!
Joda, våknet me at mannen har tydligvis falt om i koma på siden av meg. Glemt å lukke soveromsdør og åpnet vindu. Følte meg passelig varm og dehydrert. Og hunden var ikke serlig fornøyd.. var så varmt.Håper du har hatt en fin natt![]()
Snill duNå klør jeg rygg igjen![]()
Håper du hadde en fin nattNei nå krabber jeg til sengs tror jeg, om jeg ikke får til å sove ramler jeg nok innom her igjen i løpet av natten
Hurra, så braWow!!! Har klart over 100 innlegg i dag. Pers rekord for megwohooo
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvordan gikk det?Lurer på om jeg begynner å nærme meg 450 tilsammen nå.
Telle telle telle. ..
Flink du erHar skravla 280 innlegg idagtrodde 100 var vanskelig...