ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
God bedring !Blæ, sykt hodepine i dag så jeg sniker meg unnaKos dere videre med skravling
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring !Blæ, sykt hodepine i dag så jeg sniker meg unnaKos dere videre med skravling
![]()
Du klarer fint målet ditt i dag da. Ikke langt igjen.HahaTrodde jeg var tidlig ute med å sjekke lista.
Idag har det vært helt håpløst. Trodde det var nettbrettet men tlf er like ille.Jeg og bruker appblir kastet ut innimellom
![]()
Vært så kjekt om det hadde teltDa hadde jeg hatt mange innlegg da! Ble noen timer denne gangen også. Så kos!!
Noen var kjappereHahaTrodde jeg var tidlig ute med å sjekke lista.
God natt, skravlesNå er det natta her. Sees i morgen alle sammen.
Tenkte jo jeg skulle legge meg etterhvert også daDu klarer fint målet ditt i dag da. Ikke langt igjen.
Ja skjønner ikke helt det der! Utrolig irriterende hvertfallIdag har det vært helt håpløst. Trodde det var nettbrettet men tlf er like ille.
NattaNå er det natta her. Sees i morgen alle sammen.
Ja hahahaAllergisk å du tørr å drikke det?![]()
Mister jo flere innlegg på hver utkastelseJa skjønner ikke helt det der! Utrolig irriterende hvertfall
GonattNå er det natta her. Sees i morgen alle sammen.
:-O hjelp. Høres ikke bra ut . Jeg ble allergisk mot dyr etter første graviditetJa hahahaJeg elsker melk
Fikk allergien etter svangerskapet med nr 1. Melk, hvete, egg og nøtter
Tåler det i noen mengder, men for mye (jeg har funnet grensa!) av det gode og jeg ligger på sykehus med ekstremme smerter i magen
![]()
Bestandig noen som er kjappere.Noen var kjappere
Usj så kjipt! Men bra du vet hvor mye du tåler daJa hahahaJeg elsker melk
Fikk allergien etter svangerskapet med nr 1. Melk, hvete, egg og nøtter
Tåler det i noen mengder, men for mye (jeg har funnet grensa!) av det gode og jeg ligger på sykehus med ekstremme smerter i magen
![]()
HmfrMister jo flere innlegg på hver utkastelse![]()
Jeg og bruker appblir kastet ut innimellom
![]()
Jeg vet det! Det er KENGU som kaster oss ut!Idag har det vært helt håpløst. Trodde det var nettbrettet men tlf er like ille.
Snakkes imårraDa stikker jeg også, ønskebarn i reprise nå ^^ så det ikke i går! Kos dere!