Molly
Med lille spira i magen <3
Komme deg til legen! Å få sjekka dette herHvor har du symptomer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Komme deg til legen! Å få sjekka dette herHvor har du symptomer?
Min mellomste hadde termin 17. Desember og han ble født.................17.desember!!!17.desember, men hører rykter om at de med termin da bestandig får på julaften.
Hihihi ja en blir avhengig!!Må sikkert på bv-rehab etterhvert.....
Letet du deg bare tilbake på topp 100 lista? Prøvde jeg også, men fikk error:/
Her også. Faktisk lillefingeren på høyre hånd. Der bunn av telefonen lener seg mot fingeren...Hånda og ryggen![]()
Jeg får prøve igjen senereBare oppdaterte siden igjen så forsvant erroren![]()
Joho de er gode!!Jooo hooo !!! Det er de vel. De sjokoladene dine med sånn bringebærgele er heller ikke gode! Blæ![]()
Har ikke hørt deg spørre??Får jeg sjokolade eller ikke? Hvorfor svarer dere ikke på det?
Hva om jeg leser høyt da?Jada. Svart på hvitt skravlingHihi
Godt argument for å ikke kjøpe seg iPhone 6 plus i alle fall, alt for tungtHer også. Faktisk lillefingeren på høyre hånd. Der bunn av telefonen lener seg mot fingeren...
Wow! ImponertFerdig med årets venninnegaver jeg![]()
Fullt opplada mobil nåRekker du i dag da?![]()
Jeg gjorde det litt lenger bak der etter at Molly snakket om tilbud på Rimi.Har ikke hørt deg spørre??![]()
Blir pause utover mndJo, dere der oppe må ta pause om jeg skal klare noe mer![]()
Ja, da går det jo bare fintFullt opplada mobil nåDen var på lading i går. Så måtte jo bruke dataen til skravlinga
Ghostship er på dataen, nå kobla til tv da
![]()
De er knallgodeJoho de er gode!!
Det blir det på meg også, så da er vi like langtBlir pause utover mnd
Om du gjør det, sitter da Huleboermannen å ler seg skakk i hel?Hva om jeg leser høyt da?
Liker å starte tidlig, derfor jeg bare har 2 gaver igjen å kjøpeWow! Imponert![]()