Joda, det sier jegDu sier ikke det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, det sier jegDu sier ikke det?
Det ville jeg forsøkt!Har du lappen fortsatt? For på baksida står eit veldig lite nr... med liten skrift... Grunnen til at den står der, er at dei skal kunne sjekke om lappen var gyldig sjølv om den låg opp ned.. (har jobba som p-vakt)
Du har krav på å få tilsendt bilder frå selskapet. Og då kan bildet vise nr på denne lappen. Ergo, du slepp å betale. Skjønner?![]()
Pleier å være ca 4 timer mellom oppdateringene, så forrige oppdatering var kl 18.17.Hvorfor akkurat 22.17?![]()
Går fint å henge her og se på tv
Lurer jeg også påRonja : hvor mange innlegg har du?
Prøver. Men detter jo bare ut. Borte i 15 min så er det over 100 nye innlegg. Det skal ikke gå an!!!9 ene plass er jo kjempe bra!! Keep it up
Joda her inne går det anPrøver. Men detter jo bare ut. Borte i 15 min så er det over 100 nye innlegg. Det skal ikke gå an!!!
4 timar etter 1817Hvorfor akkurat 22.17?![]()
Hører på masterchef, ser på forumIkke så lett å følge med på begge da... prioriteringer...
Hihihi jeg også! Det mener mannen også![]()
Wow, du kom på det. Trodde vi egentlig ikke skulle bruke tid på å tenke. Jeg har bare sett det en gang da det var et hun i kommunen.Lukket visning!!!aldri sett..
Skal det, lov å prøve hvertfalDet ville jeg forsøkt!
Sa p-vakta det? Men han kunne ikkje hjelpe deg??Ja han sa det, så vi skal prøve med en klage![]()
17.desember, men hører rykter om at de med termin da bestandig får på julaften.Vet ikke om jeg fikk svar i sta, men du har kanskje setningen rundt 20. Desember?
Neida, er ikke så mangeJeg ligger som nr 12
Langt opp til de på første plassene da![]()
Ja ganske stor forskjell derJeg ligger som nr 12
Langt opp til de på første plassene da![]()
Han sa det, men nei han kunne ikke hjelpe. Var vsst nytt system så han kunne ikke slette lenger heller..Sa p-vakta det? Men han kunne ikkje hjelpe deg??
Hehe kanskje verdens beste julegave venter på dere17.desember, men hører rykter om at de med termin da bestandig får på julaften.