Molly
Med lille spira i magen <3
Jeg også. I 22 tiden er det lalletid.Håper på litt før![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også. I 22 tiden er det lalletid.Håper på litt før![]()
Det prøvde jeg å si også men kom ingen veiMen det blir jo for dumt av dette selskapet!!
Hahaha, glimter til innimellomHahanå døde jeg litt!!
Uten føtter synes jeg er bestPleier du å bruker med eller uten føtter? Frøkna må ha med føtter for hun legger seg oppå dyna og blir så kald på tærne.
Sant.. Skal prøve så godt jeg kan. Ikke gå forbi eeg noe mer!
Trodde det var rundt 3 timer jeg. Ikke sikkert jeg orker vente så lenge:/Vanligvis kvar fjerde time... 1817 var siste..
Nei men jeg har tenkt og prøve:Tror dessverre ikke det hjelper å klage![]()
Ja, det gjør jo det. Skrur vel på snartGår fint å henge her og se på tv
Hvorfor akkurat 22.17?Ca 22.17 antageligvis![]()
Mange som sliter med det. Aldri opplevd det med ungen her.Uten føtter synes jeg er bestellers får han beina oppunder magen inni der
![]()
Ja, du kan jo gjøre det. Skader ikke å prøveNei men jeg har tenkt og prøve:
Har du lappen fortsatt? For på baksida står eit veldig lite nr... med liten skrift... Grunnen til at den står der, er at dei skal kunne sjekke om lappen var gyldig sjølv om den låg opp ned.. (har jobba som p-vaktJa det kunne man, men det hjalp ikke. Snakket med pvakten nemlig..
Er så mange meninger om det, og det er nok veldig smak og behag. Så her har jeg kjøpt noen med og noen utenUten føtter synes jeg er bestellers får han beina oppunder magen inni der
![]()
Ja, tenkte jeg skulle nevne det. Bra reklame for de daSponsing er en fin ting![]()
Lukket visning!!!Tenk da...
Klarer ikke slutte å tenke på det! Kan jeg få sjokolade? Jeg tror jeg dør om jeg ikke får!! Jeg vet det er torsdag, men da MÅ dere slutte å prate om det hele tiden!!!!!
Fordi det var 18.17 sist velHvorfor akkurat 22.17?![]()
Ja han sa det, så vi skal prøve med en klageHar du lappen fortsatt? For på baksida står eit veldig lite nr... med liten skrift... Grunnen til at den står der, er at dei skal kunne sjekke om lappen var gyldig sjølv om den låg opp ned.. (har jobba som p-vakt)
Du har krav på å få tilsendt bilder frå selskapet. Og då kan bildet vise nr på denne lappen. Ergo, du slepp å betale. Skjønner?![]()