Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kengu skal det joNei! Var det ikke Kengu som skulle ha 10000 TILSAMMEN da?![]()
Næmmen....prioriterer du barn???Laaangt! Prøver å være litt mamma også oppi det hele![]()
Ja er ganske tullette.. Men om jeg går halve dager, så må de ha en ekstra person inn ettersom det ikke fungerer med 3,5 personer på småbarns.. En bør ha 4 fulle vakter. Så derfor må de ha vikar i tillegg. Og det går ikke ann å ha vikarer bare halve dager, da må de betale for heile.. Og da blir det vel ekstra kostnader da?Det er jo ganske tullete! Trudde ikkje me var IA bedrift, men det kan jo hende
Burde jo kunne gå an å legge tilrette for at flest mulig kunne jobbe mest mulig. Bedre å ha ein på halve dagar, enn 100% sykmeldt vel?
Eller bånn gass? Heter det bunn også?![]()
Så koseligDa er minsta lagt seg. Koselig. Ligger i mi seng og ser en 5 minutters youtube video av tur som er morsommeAlltids kjekt å avslutte en dag slik.
Masterchef!Noe bra på tv i dag da?![]()
Hvor er dine smårollinger?Næmmen....prioriterer du barn???
Mine er ikke hjemme de![]()
Oh yes du blir nok liggenes derEnnå???
Jøss![]()
Me hadde vikarar på timebasis me. Trur minimum var 3 timar. SIkkert mange vikarar som kan tenke seg å jobbe en 3-4 timar kvar dagJa er ganske tullette.. Men om jeg går halve dager, så må de ha en ekstra person inn ettersom det ikke fungerer med 3,5 personer på småbarns.. En bør ha 4 fulle vakter. Så derfor må de ha vikar i tillegg. Og det går ikke ann å ha vikarer bare halve dager, da må de betale for heile.. Og da blir det vel ekstra kostnader da?![]()
Har ikke sjekket lista i dag. Venter til neste oppdateringDet håper jeg også at jeg gjør!
Det hender faktisk at det er litt stille...
Det hadde vært bra!Tror ikke det faktisk!! Men vet hvordan det har vært med andre gravide, de får ikke jobbe halve dager pga da må de alikvel få inn vikar for en hel dag. Men kunne gjerne tenkt meg å jobbe 50% etterhvert om det fortsetter sånn og jeg blir mer sliten. Det hadde nok gått kjempe fint. Annenhver dag jobbing!
Bra jobbaBegynte å skravle i dag.. Var ikke på lista engang. Nå har jeg 102 innlegg..
Den norske utgaven? Når går det?Masterchef!
Ja men vi bruker kun vikarbyrå desverre! Og der må vi leie inn for en hel dag, så helt sikkert derfor :/Me hadde vikarar på timebasis me. Trur minimum var 3 timar. SIkkert mange vikarar som kan tenke seg å jobbe en 3-4 timar kvar dag![]()
Hihi takk!!Bra jobba
Må ikke finne på å spiseOg etter middag var jeg en halvtime på etterskudd...![]()
Perfekt. Du kunne vel velge opp til 98?Ja, det blir nok hanbruker str 92..
Dritkjipt!Fysjden er kjip...