Eg hadde halve dagar då eg jobba i barnehage, og var dårlig pga graviditet. Privat barnehage, men en del av det kommunale. Eg fekk beskjed om at eg hadde krav på det.Jobber i barnehage. Så det begynner å bli litt tungt alleredeMye løfting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg hadde halve dagar då eg jobba i barnehage, og var dårlig pga graviditet. Privat barnehage, men en del av det kommunale. Eg fekk beskjed om at eg hadde krav på det.Jobber i barnehage. Så det begynner å bli litt tungt alleredeMye løfting
Gjør jo igrunnen det.. Men er vi så mange som 30 ulike skravlere her? Tror ikke det.Sånn som det skravles her, ser det ut som det kan bli fler...![]()
Mmm....bor langt unna Rimi desverreEn god blandingSå de hadde smågodt på rimi til 5 kr hektoet.. Hmmmm
Lørdagsgodt!
Veldig flinkFlink du er![]()
Hehe, takkGod kveld
Og grattis med nytt profilbilde![]()
Men dere er kanskje IA bedrift? De har det mye bedre sånn. Jeg er også i privat, men har fått beskjed om at halve dager går ikke! :/ Skikkelig teit. Da måtte jeg isåfall blitt 100% sm, men jobba halve dager fordi jeg ønsker det selv. Da har de krav på vikar.? Rart system :/Eg hadde halve dagar då eg jobba i barnehage, og var dårlig pga graviditet. Privat barnehage, men en del av det kommunale. Eg fekk beskjed om at eg hadde krav på det.![]()
Hahahahaha, nå skulle du ha sett meg. Jeg gråter faktisk! Helt hysterisk! Dette gjorde dagen min! Hulerboermannen titter på meg, rister på hodet og sier vi er crazy people!Hahahaha ! Det gjorde faktisk mamma og pappa med meg når jeg var litaVar visst fæl på å stikke av og over hovedveien
![]()
AltHva ønsker dere vinne da?![]()
9 ene plass er jo kjempe bra!! Keep it upEr på 9 plass. Dårlige greier. Tenkte å komme meg opp på 450 innlegg idag, men det kan jeg bare glemme.
Jepp, nestenAlltid?
Nei du gjør vel ikke det du...Det synes jeg IKKE![]()
Ikke jegMmm....bor langt unna Rimi desverre![]()
Har ikke sjekket....Henger jeg langt bak på lista?
Vet ikke om jeg fikk svar i sta, men du har kanskje setningen rundt 20. Desember?Voksipose eller stelleveske. Får ei tuppe i desember så hadde vært bra![]()
Men det visste vi jo fra før av?Hahahahaha, nå skulle du ha sett meg. Jeg gråter faktisk! Helt hysterisk! Dette gjorde dagen min! Hulerboermannen titter på meg, rister på hodet og sier vi er crazy people!
Det kan gå begge vegar trur eg. Enten så dabbar det av her etter nokre få dagar til, eller så held det seg oppe. Om det gjer det, så kan det bli kampGjør jo igrunnen det.. Men er vi så mange som 30 ulike skravlere her? Tror ikke det.
Den er morsomSer dere Solsidan? Ler meg i hjel av den serien![]()