Alltid?Jepp, gjør det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltid?Jepp, gjør det![]()
Jeg også! Syns nesten de blir finere og finere jegJa, er imponert over at dei kan ha så mange flotte premier kvar mnd![]()
Jobber du litt redusert nå?Det blir jeg også!! Zzz
Ja, det er jo greit å viteSkulle jo ta en el test, også var det en annen strimmel rett ved siden av.
Har ihvertfall blitt kvitt alt etter sa'n
Greit å vite det og![]()
Hehe, god motivasjon dåJeg også! Syns nesten de blir finere og finere jegOg vi skravler bare mer og mer.
Neida jeg jobber 100%, hver dag!!!!Jobber du litt redusert nå?
Det er det jo, helt klartHehe, god motivasjon då![]()
HihiMasehøne! Hadde jo ikke vært inne siden i dag tidlig daaaaa![]()
Så flink du er! Ikke slit deg helt ut da, det får du ikke noe igjen for.Neida jeg jobber 100%, hver dag!!!!Så er ganske sliten.
KnisMoroklumpen![]()
Henger jeg langt bak på lista?Hihidu må stå på nå!!
![]()
Ja, det er detDet er jammen deilig av og til![]()
Nei jeg vet!!! Jeg må bli flinkere til å lytte til kroppen. Men målet er å holde ut 100% denne mnd.. Så kan jeg heller redusere litt om jeg kjenner at jeg ikke klarer det.Så flink du er! Ikke slit deg helt ut da, det får du ikke noe igjen for.
NeI!!! Du er jo helt på topp nestenHenger jeg langt bak på lista?
WiiiEr på vei![]()
ÅjaHihi...flaks for meg som er på tur da![]()
Vet ikke hvilken plass jeg ligger på. Rundt 30 tipper jeg, har bare 100 innleggMå finne ut hvor jeg ligger på lista ved neste oppdatering. Håper det ser bra ut fortsatthvem er på topp nå?
Det kan jeg ikke siJøss, hva driver du med da???
Viktigste er å lytte og følge og ikke hvilken mnd vi er iNei jeg vet!!! Jeg må bli flinkere til å lytte til kroppen. Men målet er å holde ut 100% denne mnd.. Så kan jeg heller redusere litt om jeg kjenner at jeg ikke klarer det.