Hihihi rart hvor de får det fra?!Kjenner jeg er ikke langt i fra å duppe av...
Hihi. Han får meg no hvertfall til å våkne smilende da. Det skal han ha
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihihi rart hvor de får det fra?!Kjenner jeg er ikke langt i fra å duppe av...
Søstra mi bytta ut kanelen med pepper en gang.....Mange som mener kanel bare er pynt, haha![]()
Husker jeg spiste noen som var i butikken for mange år sidenDa må du smake de nye kanel knekkebrøda? Mmm de er gode
Det tror jeg påHihi. Han får meg no hvertfall til å våkne smilende da. Det skal han ha
Joda. Sånn mellom linjene![]()
Så slemt! Hihi.. Skal kanel sette fortgang i ting?Søstra mi bytta ut kanelen med pepper en gang.....Snillt av hu.
Kanel er jo så godt jo! Ikke like godt rent, men hva gjør man ikke for å få fortgang når man nærmer srg kraftig termin?![]()
Jepps! Som grisenGjørmebad?![]()
Ja. Tror faktisk eldste fikk barnas kokebok på skolen. Tror vårruller sto i den !Må kikkes i
![]()
Hahahaha. Nei det har nok lite å siNeineinei, nå må du gi deg. Hadde nok med den lille turen med hunden jeg.
At jeg trener 8 timer i uka til vanlig har ikke noe å si![]()
Wasa kanel. Sånne runde knekkebrødHusker jeg spiste noen som var i butikken for mange år siden
Kommet noe nytt nå?
Blææææ sjølBlæ!!!
De må jeg sjekke utWasa kanel. Sånne runde knekkebrødSÅ gode med gulost og eple
![]()
Skal visst detSå slemt! Hihi.. Skal kanel sette fortgang i ting?
Jeg kommer nok til å prøve alt mulig når termin nærmer seg eller jeg går på overtidSkal visst detMen funka dårlig
![]()
Dusjing av jentungen, spise, skravle, spise, skravleHar dere noe planer for kvelden da jenter?
Har ikke funnet de alle plasser. Kjøpte de på kiwiDe må jeg sjekke ut![]()
Søstra mi bytta ut kanelen med pepper en gang.....Snillt av hu.
Kanel er jo så godt jo! Ikke like godt rent, men hva gjør man ikke for å få fortgang når man nærmer srg kraftig termin?![]()
Høres ut som en god plan!Dusjing av jentungen, spise, skravle, spise, skravle![]()
Snill som sier i fra daMine hadde tenkt at nå var det fritt for å gjøre hva de ville frem til jeg våkna
![]()