Molly
Med lille spira i magen <3
Nå er det babyteppeHva strikker du?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er det babyteppeHva strikker du?![]()
Det kan jeg ogsåHadde hjemmelaga guacemole i gårNamm... Kan spise det med skje
![]()
Aldri lagd før jeg. Er det lett?
I vaffel?Pølse i lompe og bløtkake hos bestemor
Mannen vil gjerne ha pølse i vaffel da![]()
Aldri lagt vårull selv, men det skal vist være ganske enkelt om en kan detJa. Er det lett?Mannen elsker vårrull. Hadde jo vært gøy å diska opp med sånn da og fryst ned for late dager
![]()
Må si meg enig der
Den på boks er grusom
Inneholder jo nesten ikke avocado heller![]()
Okei, skjønner den. Ja, det er vel best i oljeFaktisk, men det tar litt tid å rulle de..
Har bare lagd det en gang før, og da stekte jeg i ovnen. Mååå bli bedre i olje![]()
Tortilla chips med guacemole!! Mmm tror det får bli helgekosenDet kan jeg også![]()
Slappe av her
Enn der?
Hahaha joda. Men sjansen er nok stor at restene er oppspist før du kommer hit![]()
Til NØDS går den med pulver. Avokado som blandes med pulver posen.Aldri smakt. Mååå lages fra bunn![]()
Her var det høsttakkefest i bhg så spiste grønnssaksuppeHeihei, her skravles det ser jeg ^^
Holder på å lage pannekaker jeg nå, hva dere skal ha til middag?
Ikke dumt det daTortilla chips med guacemole!! Mmm tror det får bli helgekosen![]()
Her er lapskaus tradisjon 17 mai![]()
Ei på sfoen som eldste gikk på laga noen veldig gode! Men hu går ikke på sfo mer og jeg får da ikke smake de merAldri lagt vårull selv, men det skal vist være ganske enkelt om en kan detOg SÅ godt det er!
Her blir det nok tidlig kvelden også.. Kunne egentlig ha sovna nå tror jeg og sove gjennom hele nattaBlir nok bare avslapping med tv. Kanskje det blir tidlig seng siden eg va våken i omtrent heila natt
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er vant til ertesuppe sammen og sukker påOoh godt det ikke bare er meg som elsker bacon til. Mannen er ikke vandt til det, og skal kun ha sukker![]()
Skjønner den. Blir nok tidlig kveld her også. Ikke helt i form, blir liksom aldri helt braBlir nok bare avslapping med tv. Kanskje det blir tidlig seng siden eg va våken i omtrent heila natt
Sent from my iPhone using BV Forum