Skravletråd :)

Aldri lagd før jeg. Er det lett?

Faktisk, men det tar litt tid å rulle de.. ;)
Har bare lagd det en gang før, og da stekte jeg i ovnen. Mååå bli bedre i olje ;)

Pølse i lompe og bløtkake hos bestemor :D
Mannen vil gjerne ha pølse i vaffel da :rolleyes:
I vaffel? :p Hahaha. Aldri hørt. Syns ikke lompe er så godt heller da :p Aller best er det når svigerfar tar oss med på kinarestaurant da :p Middag og bananasplitt. Så norskt som det går da hahahaah! :p

Ja. Er det lett? :p Mannen elsker vårrull. Hadde jo vært gøy å diska opp med sånn da og fryst ned for late dager :D
Aldri lagt vårull selv, men det skal vist være ganske enkelt om en kan det :D Og SÅ godt det er!

Faktisk, men det tar litt tid å rulle de.. ;)
Har bare lagd det en gang før, og da stekte jeg i ovnen. Mååå bli bedre i olje ;)
Okei, skjønner den. Ja, det er vel best i olje:)

Heihei, her skravles det ser jeg ^^
Holder på å lage pannekaker jeg nå, hva dere skal ha til middag?
Her var det høsttakkefest i bhg så spiste grønnssaksuppe:)

Aldri lagt vårull selv, men det skal vist være ganske enkelt om en kan det :D Og SÅ godt det er!
Ei på sfoen som eldste gikk på laga noen veldig gode! Men hu går ikke på sfo mer og jeg får da ikke smake de mer :p

Blir nok bare avslapping med tv. Kanskje det blir tidlig seng siden eg va våken i omtrent heila natt :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Her blir det nok tidlig kvelden også.. Kunne egentlig ha sovna nå tror jeg og sove gjennom hele natta :P

Ooh godt det ikke bare er meg som elsker bacon til. Mannen er ikke vandt til det, og skal kun ha sukker :P
Jeg er vant til ertesuppe sammen og sukker på :)

Blir nok bare avslapping med tv. Kanskje det blir tidlig seng siden eg va våken i omtrent heila natt :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Skjønner den. Blir nok tidlig kveld her også. Ikke helt i form, blir liksom aldri helt bra:(

Back
Topp