>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Her er lapskaus tradisjon 17 maiHer e det tradisjon med rømmegraut på 17 maialle uten meg spiser det
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er lapskaus tradisjon 17 maiHer e det tradisjon med rømmegraut på 17 maialle uten meg spiser det
![]()
Your lossLitt langt også til Rogaland
![]()
Hjemmelaget guacamole er sjitgodt! Den man kjøper er jo ikke guacamole, smaker høgg!Pleier ha laks vi, føler det er ett must med noe kesam eller rømme daEr ikke så glad i guacamole da
![]()
Hjemmelagede vårrull?![]()
Har ds smakt "the real deal" på sånn mexicansk restaurant. Håper da de lager skikkeligHjemmelaget guacamole er sjitgodt! Den man kjøper er jo ikke guacamole, smaker høgg!
Må si meg enig derHjemmelaget guacamole er sjitgodt! Den man kjøper er jo ikke guacamole, smaker høgg!
Hahaha joda. Men sjansen er nok stor at restene er oppspist før du kommer hitFin joggetur for de sporty...![]()
Aldri lagd før jeg. Er det lett?Det er godt!! Må lage snart og steke i olje![]()
Kesam er ikke godt... Klarte aldri venne meg på den, så da blir det ekstra lett rømme. Tro om det noen gang kommer ekstra ekstra lettrømme?![]()
Nei! Var det ikke Kengu som skulle ha 10000 TILSAMMEN da?Var snakk om en eller annen som skulle ha 10000 innlegg![]()
Ja, det var totaltNei! Var det ikke Kengu som skulle ha 10000 TILSAMMEN da?![]()
Åh det var litt sent, når jeg må opp 5.30 i morgen :/ !Nei, jeg så idol i går men det går i dag 22.30![]()
Her er lapskaus tradisjon 17 mai![]()
Strikking og avslapping herHar dere noe planer for kvelden da jenter?
Ja. Er det lett?Aldri lagd før jeg. Er det lett?
Hva strikker du?Strikking og avslapping her![]()
Hadde hjemmelaga guacemole i gårHjemmelaget guacamole er sjitgodt! Den man kjøper er jo ikke guacamole, smaker høgg!
Ja, det hadde vært supert i fryserenJa. Er det lett?Mannen elsker vårrull. Hadde jo vært gøy å diska opp med sånn da og fryst ned for late dager
![]()
Skravle og se på tv om jeg får til...
Hva med deg?![]()