Molly
Med lille spira i magen <3
Haha ja det er helt hysterisk morsomt!!Ser dere Solsidan? Ler meg i hjel av den serien![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja det er helt hysterisk morsomt!!Ser dere Solsidan? Ler meg i hjel av den serien![]()
Har nesten lyst på det igjen, men får vente til imorgenDet er nydelig![]()
Liisjja det må du seNope, hva er det for en serie?![]()
Nå sliter jeg og henger virkelig langt bakHeia, heia![]()
Der3 var så mange som ville ha ... Førstemann hit??Trodde du skulle sende de hit jeg...![]()
Haha, ja, genial serieHaha ja det er helt hysterisk morsomt!!
Hørtes godt utHadde makaronigreie igår, med brokkoli tiltror det blir det til kvelds idag.
Hihi selfølgelig lukter en selv blomster!Stinker tåfis av jentungenlike ille som faren
jeg lukter selvfølgelig blomster
![]()
Nei, jeg så idol i går men det går i dag 22.30Så dere ønskebarn i går? Fikk ikke sett det. Noen som vet om det går i reprise?
Takk for dethørte dere var så koselige så da måtte jeg stikke innom her også
![]()
Jeg har hatt en rolig og fin dag, enn du?
Vi skravler på felles skravletråd for 2015 ogNoen som har skravla andre steder og?hehe
Veldig rolig her, for det meste på bv
Har vært hjemme fra jobb hele uka, så jeg har ligget mye på sofaen
Har klart å gå en liten tur med vofsen + kappet opp 1 kg rabarbra i dag daWohoo ...
Høres vondt utStikkende knivsmerte i høyre side. Ett punkt! I 3 dager.
Når legene kjenner er det livmoren dem tar i. Men symtomene er tarm relaterte. Så dem finner ingen sammenheng.
Der3 var så mange som ville ha ... Førstemann hit??![]()
Rømmegrøt er dritgodt!!!! Så d så!Nei. Det må jeg si meg enig i.. rømmegrøt er ikke godt. Det smaker jo rømme... xD