ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Ikke jeg hellerJeg klarer ikke følge medHehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg hellerJeg klarer ikke følge medHehe
Pasta er jeg dårlig påPasta carbonara. Bare jeg finner ut hvordan.. noen bruker eggehvite, noen plommene og noen BEGGE deler. Skjønner ingenting. Har jo aldri laget det.
Det jeg lurer på er om egget bare taes rått oppå maten ?Pasta carbonara. Bare jeg finner ut hvordan.. noen bruker eggehvite, noen plommene og noen BEGGE deler. Skjønner ingenting. Har jo aldri laget det.
Skal spørre mannenDet jeg lurer på er om egget bare taes rått oppå maten ?
Ingrid espelid sier plommen. Får vel bli det da? :\ noen andre som vet?Du får lese deg litt opp på nettHva ble det til?
Mannen sa hel plomme som ligger oppå pastaenDet jeg lurer på er om egget bare taes rått oppå maten ?
Men da kan jo ikke jeg spise det... er det ikke sånn at gravide ikke skal spise rått egg..?Det jeg lurer på er om egget bare taes rått oppå maten ?
Venter i spenningSkal spørre mannen![]()
Er bedre. Men nå ble jeg litt svimmel igjen, hahaUff da...så slitsomt![]()
Og eggehviten i sausen?Mannen sa hel plomme som ligger oppå pastaen![]()
Svarte for to poster sidenVenter i spenning
Det sa han ikke noe om, han er ute nå så får ikke spurt hanOg eggehviten i sausen?
Hmm.. Jeg syntes det høres fryktelig eeh mindre godt utMannen sa hel plomme som ligger oppå pastaen![]()
Middag.. pasta carbonara... oppskrift.. med eggeplommeHjelp! Henger etter![]()
Ingen anelse . Har ikke for vane å spise rått eggMen da kan jo ikke jeg spise det... er det ikke sånn at gravide ikke skal spise rått egg..?
Jeg er ca 2 timerOg jeg er fortsatt 6 timer![]()
Jeg også men det skal vist være sånnHmm.. Jeg syntes det høres fryktelig eeh mindre godt utHehe ,
HeheheIngen anelse . Har ikke for vane å spise rått eggHehe