Enig med duAndroid er best![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med duAndroid er best![]()
De får ikke seng her engangSnille de er da
Betaling for seng?![]()
Da må du lage merDu er ikke aleneSpørs om jeg har nok til alle
![]()
Hater når sånt skjerEn smule kjedelig når mannen sier han er hjemme 1630, og enda ikke kommet hjem.. For all del. Er gjerne rush da... Men kjedelig uansett når maten er så å si klarOg vi er sultne av lukta!
![]()
Ja, er ikke dumtHihi men det er jo deilig![]()
*rister på hodet*Hva??? Det er jo nydelig![]()
Hihi...noe å skryte av liksomHahahahaha!
Høres bra ut liksom![]()
Utrolig spent selvEg e så spent på de lokale lønnsforhandlingenefikk tlf fra fagforbundet i går at de sku ta mitt krav videre.
og sio eg aldri har hørt fra lokale forhandlinger før. Så trodde eg ikkje eg hørte nåke i år heller når eg søkte. Så eg slo no godt til på kravet.
haha
Sent from my iPhone using BV Forum
JeppHjemmelaget?
Uff da, hva har skjedd???15 sider , herregud.
Får oppdatere meg senere for jrg er bare sur!!
Vi er rå alle sammenDet er visst du også
Pasta carbonara. Bare jeg finner ut hvordan.. noen bruker eggehvite, noen plommene og noen BEGGE deler. Skjønner ingenting. Har jo aldri laget det.Heihei, her skravles det ser jeg ^^
Holder på å lage pannekaker jeg nå, hva dere skal ha til middag?
Utrolig spent selv
Vet både arbeidsgiver og nærmeste leder har sendt inn krav på meg![]()
Hihi !! Godt mannen din kan ha bacon daDa er vi omvendtjeg er ikke noe glad i bacon men mannen
jeg liker sukker og bringebærsyltetøy på
ikke sammen nei
JA ikke sant! Godt vi er enigeMmm. Bacon hører til pannekaker![]()
Jeg klarer ikke følge medDet går ganske hurtig unna her inne må jeg si![]()
Du får lese deg litt opp på nettPasta carbonara. Bare jeg finner ut hvordan.. noen bruker eggehvite, noen plommene og noen BEGGE deler. Skjønner ingenting. Har jo aldri laget det.