Tviler...nå lyser det gult herDe 8 bør holde til oppdateringen hvertfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tviler...nå lyser det gult herDe 8 bør holde til oppdateringen hvertfall
Jeg må ha alarm på på 21.30 hver dag.. Fordi jeg er så treig med å komme meg i seng. Men blir så mye hyggeligere på jobb når jeg dukker opp opplagt kl 7Samme planen her også![]()
Oi, minsker hos deg også!11 her...![]()
Haha det var snakk om 1200 innlegg for å nå 10 000 tilsammenGale dame!!![]()
Håper jeg har klart det jeg ogsåDer var visst neste mål nådd også, mange fine folk å skravle med her inne altså
Seriøst? HahahahahaHaha, det tenkte ikke jeg på![]()
Det er greitJeg skal svare om et års tid eller noe![]()
Det jeg og tenkte. Men var ikke målet da jeg starta idag. Kaaaaanskje jeg klare 70 liksom, hahaDet bør du klare![]()
Oooooi! Så mye orker jeg virkelig ikke i sag!
Du skulle skravle 50? Det tror jeg du har klartHåper jeg har klart det jeg også![]()
Haha, jeg trodde du var Stein gal jeg nåHaha det var snakk om 1200 innlegg for å nå 10 000 tilsammen
Har jo ikke vært noen pauser herMå planlegge litt bedre og lade mellom slagene![]()
3 min til oppdatering !Haha, vet ikke hvordan det ser ut nå jeg, men må veø gå å legge meg snart. Nå begynner jeg å få vondt i øregangene ogsåhater å være dårlig...
Er ikke fare før rødt? Er du på iPhone?Tviler...nå lyser det gult her![]()
Det er ikke alltid det er på slaget halv...3 min til oppdatering !
Hæ? Pause? Hva?Har jo ikke vært noen pauser her![]()
Mot å taste på to telefoner samtidigMot hva?
Hvordan klarer man å spille for 100.000 kr uten å vite det. Jeg skjønner det bare ikke
Ja, det er santJeg må ha alarm på på 21.30 hver dag.. Fordi jeg er så treig med å komme meg i seng. Men blir så mye hyggeligere på jobb når jeg dukker opp opplagt kl 7