Ta med deg tlf på do.Redd for å gå på doTenk alt jeg må lese meg opp om da!? Nå er jeg oppdatert for øyeblikket liksom
![]()
Rekker ikke lese jeg altså. Svarer så plutselig er det 2 nye sider. Tror jeg har 40 innlegg på hver side.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ta med deg tlf på do.Redd for å gå på doTenk alt jeg må lese meg opp om da!? Nå er jeg oppdatert for øyeblikket liksom
![]()
Er det ikke koselig daRart å høre at man er flink til å skravle
Det blir det ja, du får legge deg du ogsåDa blir det brått stille her om alle gir seg![]()
Skal finne ut kor mange eg hadde totalt før oktoberkonkurransen. Så har eg kontrollSånn bortsett frå fjerde kvar time når lista oppdaterast
![]()
Du må jo ta med potten på stuen..Men den står på badet ogsåGår liksom ikke på badet for å sitte på en rosa potte når jeg har en skikkelig do?
![]()
Smart! Her går det mest i nedlasting av tv-serier.Fikk Det med meg på tv jeg hehe
Puh....godt å høreSkal vurdere å tilgi deg
He he, tror jeg må tenke litt på denEr det ikke koselig da![]()
Du klarer noen min til! Hvem skal se om lista er oppdatert da?Har forstått dette![]()
![]()
Det gjorde jeg også, men som sagt, jeg klarte ikke komme meg på egenhånd utav huset eller noeFikk Det med meg på tv jeg hehe
Håper jeg ogsåHåper det stemmer![]()
Hehe, tror detDe 8 bør holde til oppdateringen hvertfall
Haha, funderte detTa med deg tlf på do.
Rekker ikke lese jeg altså. Svarer så plutselig er det 2 nye sider. Tror jeg har 40 innlegg på hver side.
Haha...har du ikke??Er du noen gang uenig? Aldri sett det før...
Kjør påOi! Kanskje jeg klarer ett rundt tall likevel. 10600.
Gale dame!!Målet er 10 000 denne mnd![]()
Samme her, kunne født konstant jeg.