Har ikke lang nok ledningDa må du jo lade![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke lang nok ledningDa må du jo lade![]()
Det er jeg ikke, må no pent gå på jobb igjn neste ukeOm man er her hele dagen så![]()
Jeg savner de automatene litt jeg. Hadde den stått i butikken og pengene gikk til kreftforeningen, så kunne jeg spilt for noen kroner når jeg var innom jeg. Evt brukt pantepengene på den.Absolutt. Tidene forandrer seg veldig..
Denne mnd da?10 657. Du tar meg nok snart igjen![]()
Må du bla bakover også?
Da bytter jeg til en annen telefonOi, hva gjør du når det blir tomt? Laderen er jo så kort? Tidlig i seng i dag? Jeg har 38%
Nei nei nei, ingen skravlehøne her.Hahaha, det tror jeg din skravlehøne!![]()
Derfor du har så mange innlegg. Sitter med begge?Jada...![]()
Ja ikke sant!! Og med 1 kr som innsats var de ikke så skumle heller.Jeg savner de automatene litt jeg. Hadde den stått i butikken og pengene gikk til kreftforeningen, så kunne jeg spilt for noen kroner når jeg var innom jeg. Evt brukt pantepengene på den.
Glimter til innimellomTakk, så søt du er![]()
Hvor mye er det igjen nå? 34 her...Har ikke lang nok ledning![]()
Haha, dobbelt tasterDerfor du har så mange innlegg. Sitter med begge?![]()
Tror jeg var ganske ekstrem da. Føler ikke de fleste av mine venner har hatt det sånn lengre enn til mnd 3 liksomOh, noe å se frem til ja![]()
Vi får se det etter neste oppdateringDet tror ikke jeg![]()
Flink du32 innlegg igjen.!Herregud som jeg skravler i dag
Hehe, her må du lese rasktBlar fremover jeg, men er 20 sider bak dere!!!![]()
Jepps! Det gjorde visst detHaha, stopper seg om det går over smertegrensa vel... ?
Nettopp det.Ja ikke sant!! Og med 1 kr som innsats var de ikke så skumle heller.
Jepp, etter den oppdateringer tar jeg kveldenVi får se det etter neste oppdatering