Går unna her ja.Hei hvor det går![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går unna her ja.Hei hvor det går![]()
Legger meg sjeldent før 24 jeg da...Ja, skal prøve på det i dag jeg ogsålegger meg ofte tidlig jeg da
![]()
Må bare ha litt flere innleggNei det gjorde i grunn ikke det
Får neste sammenbrudd pga presset jegDet skjønner jeg....Makan til press!
![]()
Det kan vi ikke risikereHaha, redd for at legen ikke tror på at jeg er kvalm 24/7, og at hu vil friskmelde meg i morgen og da blir det lite skravling pga ingen energi etter jobb...
Du har nådd målet nå?Går unna her ja.
Men da er det ikke luksusfellen? Du har ikke brukt kredittkort for å feste eller kjøpe deg ting du ikke egentlig trenger? Du har tydeligvis brukt det for og overleve? Virker hvertfall slik ut i fra hva du forklarer.... Det lureste ville kanskje vært å søke om bostøtte og andre ting dem har gjennom NAV, men kan ikke kalle det for luksusfellen på deg altså.Jeg trodde heller ikke jeg kunne havne der, men samlivsbrudd og at jeg ble satt utenfor jobb pga sykdom gjorde at jeg havnet der. SÅ jeg har sluttet å si at jeg aldri kunne havnet der...
Men det var langt fra snakk om sånne beløp som på lususfellen
Logisk nok... fordi man har dem ikke.. ikke alle som skjønner det :S *snurrer rundt fortvila* xDHar jeg lurt på også. Jeg bruker aldri penger jeg ikke har.
Håper hu ikke er så dum at hun ikke skjønner at det er forferdelig... Så nå har jeg ikke vasket håret ordentlig slik at jeg virkelig ser litt pjusk utDet kan vi ikke risikere![]()
Gråt ikke da heller jeg, føler meg skikkelig unormal. Var vel litt i sjokk. Gubben gråt daGråt når ungen var ute jegFør det brølte jeg som om jeg var forlatt på ei øde øy
Hahahaha!
Du får telle deMå bare ha litt flere innlegganer ikke hvor mange jeg har før by oppdatering.
Jeg legger meg nesten aldri etter 24. Da blir det så kort natt. Når er du oppe på morningen da?Legger meg sjeldent før 24 jeg da...
Uten å telle gjennom manuelt?
Æsj...kjedelig daJa tenkte å reise til senga mi egentlig
Så sant så sant...Tja er vel en grunn til att de er på luksusfellen
Blæh, det orker jeg ikkeDu får telle de![]()
Ikke på android?På iphonen må jeg det...ikke Android
![]()
Hahaha, og hvis man har bv betennelse, hvor har man plager da? Eller er det en betennelse man får og blir stimulert og bedre av skravling?Tja, man spør folk om nicket deres- ikke navn. Spør om antall innlegg etchahaha
Jada det ble helt klart brukt for å overlerve.Men da er det ikke luksusfellen? Du har ikke brukt kredittkort for å feste eller kjøpe deg ting du ikke egentlig trenger? Du har tydeligvis brukt det for og overleve? Virker hvertfall slik ut i fra hva du forklarer.... Det lureste ville kanskje vært å søke om bostøtte og andre ting dem har gjennom NAV, men kan ikke kalle det for luksusfellen på deg altså.
Hvilken telefon er du på nå?På iphonen må jeg det...ikke Android
![]()