>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Du hadde godt av å få sove littHaar skrevet søknad og cv da. Må bare få rettet litt på søknaden min, mem hjernen fungerer dårlig og jeg sovnet..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du hadde godt av å få sove littHaar skrevet søknad og cv da. Må bare få rettet litt på søknaden min, mem hjernen fungerer dårlig og jeg sovnet..![]()
Mmm, det er innmari deilig å legge seg tidlig noen dagerHørtes ikke så dumt ut det![]()
Tror du? Seriøst? Hva skulle symptomene vært?Haha, de finnes nok![]()
Ja, føler sånn i ettertid selv, men jeg hadde null kontroll på det rett og slettHeh e, uff da
Da venter vi spenningTror de oppdaterer 21:30![]()
Jeg har fortrengt alt! Starter på scratch i desember og etter det aldri mer!!Samme her, kjente jeg bare ble forbannet over hvor vondt det var![]()
Jeg trodde heller ikke jeg kunne havne der, men samlivsbrudd og at jeg ble satt utenfor jobb pga sykdom gjorde at jeg havnet der. SÅ jeg har sluttet å si at jeg aldri kunne havnet der...Håper det ikke gikk så langt og at du har kommet deg ut av det da. Jeg kunne aldri havnet der. Sånn er jeg bare...
Hahahha!Oppi hodet mitt er det rundt når man har 5400 liksom. Men vet ikke hva andre mener![]()
Det var det jeg regnet medHe he ja , snakker alltid om deg
Da har du gjort noe da. Sovnet på sofaen i sta jeg også.Haar skrevet søknad og cv da. Må bare få rettet litt på søknaden min, mem hjernen fungerer dårlig og jeg sovnet..![]()
Sofatjeneste her også. Hulerboermannen gir meg fotpleie.
Tja, man spør folk om nicket deres- ikke navn. Spør om antall innlegg etcTror du? Seriøst? Hva skulle symptomene vært?
Nei det gjorde i grunn ikke detHørtes ikke så dumt ut det![]()
Hadde tatt seg utHaha, ny diagnose på mange sjukmeldingar framover det![]()
Hei hvor det går17 innlegg til neste runde tall!
Ja, skal prøve på det i dag jeg ogsåMmm, det er innmari deilig å legge seg tidlig noen dager![]()
Jeg synes det var fantastisk å føde jeg, kunne gjort det mange ganger! Men nå blir det 3 og siste gangJeg har fortrengt alt! Starter på scratch i desember og etter det aldri mer!!
Jeg venter hvertfall i spenningDa venter vi spenning![]()
Ja, skikkelig spennendeDa venter vi spenning![]()
Det skjønner jeg....Ja ikke sant, ble skikkelig lei meg