Den som tørr å si det til legen sin har jeg respekt forHahaha, døds bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den som tørr å si det til legen sin har jeg respekt forHahaha, døds bra!
Om 30 sekHU skal vel til å besvime akkurat nu føler jeg?![]()
HahaHelt klart! Kan ikke utsette meg for det enda
Tror jeg gråt verre da enn under fødselen
Det må du jo![]()
Må du bla bakover også?Jeg vet...tungvint i grunn!
Æsj da!! Er nå kun 13+2...Jeg var kvalm 24/7 frem til uke 21 forrige gang. Hvor langt er du nå?
Irriterende ved sideskifteMå du bla bakover også?
Hvorfor det??? Skal du noe sted?Nja litt skeptisk til det kjenner jeg
Det har jeg gjort, det var idiotisk men sånn var det. de aller fleste kan havne der,.Har jeg lurt på også. Jeg bruker aldri penger jeg ikke har.
Hva med den legen som ville gitt sykemelding for det da?Den som tørr å si det til legen sin har jeg respekt forhaha
Du har gjort en god jobb med hanJeg fant han på skolen for 11 år siden, men la ikke beslag på han før i 2011. Han har blitt godt oppdratt etter detHan er virkelig perfekt
![]()
Ja tenkte å reise til senga mi egentligHvorfor det??? Skal du noe sted?![]()
Jeg også. Henger så etter. XDNå går det unna her, må hele tiden bla meg tilbake for å finne svarene.. Hehe!
Samme her, kjente jeg bare ble forbannet over hvor vondt det varHahajeg prøvde seriøst å gråte under fødselen så alle skulle skjønne at det var så j***** vondt! Men det var så vondt at jeg ikke fikk til!!!
![]()
Gråt når ungen var ute jegHahajeg prøvde seriøst å gråte under fødselen så alle skulle skjønne at det var så j***** vondt! Men det var så vondt at jeg ikke fikk til!!!
![]()
Ja, de kan ikke ha gjort mye i dag![]()
Hørtes ikke så dumt ut detJa tenkte å reise til senga mi egentlig
Haha, de finnes nokHva med den legen som ville gitt sykemelding for det da?
Håper det ikke gikk så langt og at du har kommet deg ut av det da. Jeg kunne aldri havnet der. Sånn er jeg bare...Det har jeg gjort, det var idiotisk men sånn var det. de aller fleste kan havne der,.
Heh e, uff daGråt når ungen var ute jegFør det brølte jeg som om jeg var forlatt på ei øde øy
Hahahaha!
Eh...nei...men god bedringFordi jeg tydeligvis fungerer dårlig xD.. tenker en ting, skal si noe annet. Blander.. og hokuspokus! !! Nye rare ord. Eller feile ord. . Ta-da.. der lærte du noe nytt?